پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
رئیس قوه‌قضاییه در دیدار با حسن روحانی:

با حفظ استقلال آماده همکاری با دولتیم

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 293841
رئیس قوه‌قضاییه در دیدار با حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: با حفظ استقلال دستگاه قضایی آماده همکاری با دولت و بهبود امور هستیم.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی قوه‌قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی در ابتدای دیدار با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: با حفظ استقلال دستگاه قضایی آماده همکاری با دولت و کمک به بهبود امور هستیم.

رئیس قوه قضاییه حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را نشانه‌ای از پایبندی مردم به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه علاوه بر تبریک به منتخب ملت باید به ملت بزرگ ایران نیز تبریک گفت افزود: باید پاسخ حضور حماسی مردم و رای آنان را با تلاش و همت و خدمت صادقانه داد چرا که این مردم شایسته خدمت رسانی هرچه بهتر هستند.

رئیس دستگاه قضا محور نخستین دیدار خود با رئیس جمهور منتخب مردم را تعامل قوا اعلام کرد و گفت: قوای سه گانه خدمت بیشتر به مردم عزیز و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران را با همکاری کامل می‌توانند برآورده کنند.

آملی لاریجانی همکاری میان قوای سه گانه را بسیار ضروری خواند و با تاکید بر آمادگی دستگاه قضایی برای تعامل با قوه مجریه اظهار کرد: قطعاً‌ دعای خیر بزرگان و اهل معنا پشت سر منتخب ملت خواهد بود و امیدواریم خداوند به ایشان در انجام وظایف توفیق عنایت کند.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی نیز با تأکید بر جایگاه مهم قوه‌قضاییه گفت: قوه قضاییه حافظ حقوق ملت، حافظ آزادی‌ها و عدالت است و باید با تمام قوا برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کند و دو قوه مجریه و قضاییه نیازمند همکاری مستمر هستند.

رئیس جمهور منتخب تأکیدکرد: همکاری و هماهنگی میان قوا  مرز ندارد چرا که هدف تأمین منافع کشور و حل و فصل معضلات مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *