سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۶

تخریب بارگاه حضرت‌سکینه(س) توسط تروریست‌ها + فیلم

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 292827
در حالی که ارتش سوریه، حلقه محاصره گروه های مسلح را در حومه دمشق تنگ کرده است، شماری از آنان اقدام به شلیک سه گلوله خمپاره به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق کردند و خسارت هایی مادی به این مکان وارد کردند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، ارتش سوریه پس از محاصره عناصر مسلح در جبهه های درگیری در اطراف دمشق، اماکن تجمع آن ها را هدف قرار داد.
 
ویرانی های به جا مانده در منطقه "داریا"، از جمله تخریب گسترده در بارگاه حضرت سکینه در این منطقه، گواه روشنی بر شدت درگیری هایی است که طی آن نیروهای ارتش سوریه توانستند یک گروه از عناصر مسلح را که به بخش های غربی بارگاه حضرت سکینه (س) نفوذ کرده بودند، تعقیب کرده و هدف قرار دهند.
 
یک افسر ارتش سوریه گفت: در حال حاضر، تحرکات گروه های تروریست در داریا را تحت نظر داریم، تا با نابود کردن آنها، بازمانده های آنان را که در تونل ها پنهان شده اند نیز تعقیب کنیم.
 

همچنین گزارش ها از تیراندازی های خیابانی در این منطقه خبر می دهد. درگیری ها در منطقه البرزه و القابون بسیار شدید است، به ویژه که در چند ساعت گذشته، این محور شاهد کشته شدن ده ها تن از عناصر مسلح هنگام تلاش دوباره برای ورود به پایتخت بود.
 
یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: در حال حاضر نیروهای ارتش سوریه ضمن تنگ کردن حلقه محاصره عناصر مسلح در "جوبر" و "برزه"، به صورت پیگیر در حال پیشروی هستند تا بتوانند کنترل این مناطق را به دست گرفته و منطقه را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

در حالی که ارتش سوریه، حلقه محاصره گروه های مسلح را در حومه دمشق تنگ کرده است، شماری از آنان اقدام به شلیک سه گلوله خمپاره به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق کردند و خسارت هایی مادی به این مکان وارد کردند.

یک نظامی ارتش سوریه به العالم گفت: تروریست در حال فروپاشی هستند و شمار کشته های آنان بسیار است؛ وضعیت نبرد در "ریف الشام" نیز در حال یکسره شدن است.

ناظران بر این باورند که روند عملیات نظامی ارتش سوریه در حومه دمشق و به ویژه جبهه های اصلی درگیری در جوبر، برزه و داریا حاکی از نزدیک بودن پایان عملیات نظامی دراین مناطق است و این مسئله را از حملات ناگهانی و دردناکی که ارتش سوریه بر پیکر گروه های مسلح در این مناطق وارد می کند، می توان دریافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *