جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۲

حمایت مجری سابق صداوسیما از روحانی

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب: 291487
همایش انتخاباتی حسن روحانی عصر روز شنبه برگزار شد و با حاشیه های جالبی همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، همایش طرفداران و حامیان حجت الاسلام حسن روحانی تحت عنوان" همایش تدبیر و امید" در مجموعه ورزشی شیرودی برگزار شد و با حاشیه های جالبی همراه بود که به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.

*دست اندرکاران همایش قبل از شروع رسمی این میتینگ انتخاباتی، پوستر های رنگی روحانی را همراه با نشریه داخلی ستاد جوانان و دانشجویان این نامزد انتخابات به شرکت کنندگان توزیع می کردند.

* گزارشی در خصوص اتفاقات اخیر در جماران، مصاحبه اختصاصی با سید رضا اکرمی و آخرین اخبار انتخابات 24 خرداد از مهمترین مطالب نشریه ستاد جوان حسن روحانی بود که تحت عنوان میثاق منتشر شد.

*قبل از شروع مراسم ،شرکت کنندگان که اکثرا آنها مچ بندهای فیروزه ای بسته بودند در حمایت از کاندیداتوری حسن روحانی شعار دادند،همچنین طرفداران محمد رضا عارف نیز در این همایش انتخاباتی شرکت کرده بودند.

*رضا رشید پور مجری سابق سیما، اجرای همایش تدبیر و امید را برعهده داشت و در ابتدای شروع این مراسم با بیان اینکه از طرف کاندیدای محبوب خود به شما عزیزان عرض سلام و ادب می کنم، گفت: احتمال می دهیم مخالفین در اینجا حضور داشته باشند اما با این حال ما به آنها احترام می گذاریم.

* قبل از ورود روحانی به سالن افراسیابی شرکت کنندگان  مدام  شعار "روحانی،عارف،ائتلاف،ائتلاف" را سردادند که رشید پور به آنها پاسخ داد: انشاءالله در روزهای آینده اخبار خوبی را خواهید شنید.

*مختآباد کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران که در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان قرار گرفته است در این میتینگ انتخاباتی حضور داشت و به اجرای برنامه پرداخت.

*حسن روحانی در جمع طرفداران خود کلید بزرگ(نماد انتخاباتیش)و برنامه دولت تدبیر و امید را نشان داد.

*در پوستری که پخش شد نظر هاشمی رفسنجانی در خصوص حسن روحانی آمده بود،این مطلب برای اولین بار به نقل از هاشمی رفسنجانی بیان شد.وی در حمایت از روحانی آورده است: در بین این هشت کاندیدا،آقای روحانی بهترین گزینه است؛چرا که در مسائل جنگ و جبهه جزوء عقلای جنگ بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من نمیدونم چرا هر چی آدم مسئله دار هست اطراف این اصلاح طلبها میگرده!؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا" براي آقاي مختاباد متاسفم !!!