سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

مرجع لیست‌های اصولگرایی در انتخابات شوراها کدام است؟

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 291279
معاون اجتماعی ائتلاف خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت گفت‌: لیست ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت لیستی است که از تمام جریان‌های اصولگرایی در آن حضور دارند و مرجع لیست‌های جریان اصولگرایی است.
به گزارش جهان، ودود حیدری در گفت‌وگو با فارس درباره اعلام لیست 31 نفره ائتلاف خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت اظهار داشت: این ائتلاف یک تشکل اجتماعی و غیر سیاسی است که چند ماهی است تشکیل شده و اهداف و رویکرد آن پرداختن به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و پیگیری و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است.
 
وی ادامه داد: این تشکل اجتماعی در حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام به فعالیت کرده و در سطح کشور نامزدهایی را در شهرهای بزرگ از جمله تهران برای تصدی عضویت شورای شهر اعلام کرده است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: در 20 استان کشور اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام شده و امروز نیز اسامی نهایی نامزدهای شورای شهر تهران اعلام شد.
 
معاون اجتماعی ائتلاف خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت خاطرنشان کرد: تفاوتی که این لیست با سایر لیست‌های انتخاباتی اصولگرا دارد این است که تجمیعی از عمده مشترکات لیست‌های جمعیت اصولگرایان در لیست ائتلاف خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت وجود دارد.
 
وی افزود:‌ از چند ماه پیش تلاش کردیم با لیست‌های مختلف اصولگرایی از جمله جهبه پایداری، حامیان شهردار تهران، پیروان امام و رهبری، آبادگران ایران اسلامی و گروه‌های مختلف اصولگرایی مانند جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و حماسه‌سازان به یک لیست واحد برسیم.
 
حیدری گفت:‌ لیست ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت لیستی است که از تمام جریان‌های اصولگرایی در آن حضور دارند و مرجع لیست‌های جریان اصولگرایی است.
 
معاون اجتماعی ائتلاف خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت گفت:‌ در این لیست از رویش‌های انقلاب اسلامی، جوانانی که تجربه مدیریت شهری داشته‌اند، بانوان مدیر و مدبر و نماینده‌ای از جانبازان، نابینایان و معلولین حضور دارند.
 
وی گفت: سعی شده است از تمام تخصص‌ها در شورای شهر از جمله سلامت، حمل‌ونقل و ترافیک، محیط زیست، عمران، فرهنگ و رسانه و مدیریت بحران در این لیست‌ حضور داشته باشند.
 
اسامی لیست ائتلاف خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت در تهران به ترتیب زیر است:
 
1. پرویز سروری
 
2. مهدی چمران
 
3. رضا تقی پور
 
4. مرتضی طلایی
 
5. علیرضا علی احمدی
 
6. احمد صادقی
 
7. محمد ودود حیدری
 
8. محمود صابر همیشگی
 
9. ایراندخت فیاض
 
10. محسن پیر هادی
 
11. مجتبی شاکری
 
12. عباس مسجدی
 
13. عشرت شایق
 
14. اقبال شاکری
 
15. ابوالفضل قناعتی
 
16. مرتضی غرقی
 
17. رضا مقدسی
 
18. حسین رضازاده
 
19. رحمت الله حافظی
 
20. ابوالفضل (فاضل) نظری
 
21. معصومه آباد
 
22. سید حسن اعتماد زاده
 
23. سمیه بروجردی
 
24. محسن منصوری
 
25. مجید شایسته
 
26. رسول خادم
 
27. عبد المقیم ناصحی
 
28. حبیب کاشانی
 
29. خسرو دانشجو
 
30. علیرضا دبیر
 
31. وحید نوروزی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *