دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۱
۲

اقدام هماهنگ فتنه و انحراف / طرح «سی‌دی قرمز» فاش شد

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 290580
طرح جدید جریان فتنه و باند انحراف موسوم به طرح «سی‌دی قرمز» فاش شد.
اقدام هماهنگ فتنه و انحراف / طرح «سی‌دی قرمز» فاش شد
به گزارش جهان به نقل از دانا، جریان فتنه و جریان انحرافی قرار است طی یک اقدام هماهنگ و برنامه های از پیش تعیین شده بزودی یک سی دی «سی دی قرمز» حاوی اسناد مجعول و مطالب ساختگی  علیه یکی از نامزدهای اصولگرا منتشر کرده و یکی دیگراز نامزدها را مورد حمایت قرار دهند.

این اقدام هماهنگ برای برهم زدن موازنه سیاسی و آرایش سیاسی انتخابات پیش روست.  خبرها حاکی از ان است که باند فتنه قرار است در دوسه روز مانده به انتخابات ائتلافی تاکتیکی را با جریان فتنه شکل داده و به سرعت از نامزدی خاص حمایت کنند تا میزان آرای وی را بالا ببرند.

چندی قبل نیز روزنامه  «بهار» با انتشار مطلبی برجسته  از سی دی قرمز سعی کرده بود  فضا را برای انتشار این سی دی افشاکننده آماده کند تا اهداف پیش بینی شده محقق شود.

بسیاری از تحلیل گران از مدت ها قبل نزدیکی دو جریان فتنه و انحراف را پیش بینی کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب مسئولان امنیتی قرار است چکار بکنند ؟
آیا الان دست بکار میشوند و یا می گذارند که مخالفان انقلاب اول ضربه بزنند و بعدا وارد عمل بشوند
Iran, Islamic Republic of
افشاي اسناد و اطلاعات محرمانه كشور جرم امنيتي محسوب ميشود پس چرا مسببين اين عمل مجرمانه سريعتر دستگير نميشوند در ضمن بايد مشخص شود اين اطلاعات محرمانه چطور دست اين افراد افتاده است.