جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

كمپين سبزها علیه حجاب، از شاهين‌نجفي تا كديور +عكس

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 242246
جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.
كمپين سبزها علیه حجاب، از شاهين‌نجفي تا كديور +عكس
به گزارش جهان به نقل از رجا، جريان موسوم به سبز كه رهبري آن عملا به دست ضدانقلاب خارج نشين افتاده است و همين امر موجب دوري بيشتر آنها از توده هاي مردم مسلمان ايران شده، با راه اندازي كمپيني در رابطه با حجاب، بخش ديگري از منويات دروني خود را آشكار كرد.
 
در اين كمپين كه در يكي از شبكه هاي اجتماعي خاص همسو با صهيونيست ها راه افتاده است، از مخاطبين خواسته شده تا با ارسال عكسهاي خود،  از حجاب اختياري حمايت كنند اما اين اتفاق در حالي بوقوع پيوسته كه بخش قابل توجهي از افرادي كه اقدام به اين كار كرده اند، از مردان بوده و يا مراجعه به پروفايل آنها نشان مي دهد مسلمان نيستند اما در رابطه با يكي از احكام مسلم قرآن كريم و اسلام نظر داده اند!
 
هم چنين حضور چهره هاي غير مسلمان و غير ايراني كه با اسامي خاص خود، خواستار لغو قانون حجاب در ايران شده اند نيز معنادار است، چرا كه اين موضوع توسل ضدانقلاب به غير ايراني هاي غير مسلمان براي افزايش اعضاي اين كمپين را نشان مي دهد.

از سوي ديگر حضور برخي چهره هاي شاخص ضد دين مانند شاهين نجفي كه سابقه اهانت هاي مستقيم به مقدسات شيعه را نيز در كارنامه خود دارند، در اين كمپين نشان مي دهد هدف اصلي راه اندازي اين كمپين چيست. چگونه مي شود كسي كه به مقدسات يك مذهب صراحتا توهين مي كند، براي مسلمانان دلسوزي! كرده و خواستار لغو يكي از احكام مسلم اسلام شود؟
 
اين در حالي است كه علاوه بر اين عنصر معلوم الحال، چهره هاي شاخص جريان سبز و ضدانقلاب مانند محسن كديور (از شاگردان منتظري)، حسن شريعتمداري (فرزند كاظم شريعتمداري از مخالفان امام خميني)، علي اكبر موسوي خوئيني (نماينده اصلاح طلب مجلس ششم كه اكنون در امريكا به سر مي برد)، فرهاد جعفري (نويسنده سكولار حامي جريان انحرافي) و تعدادي ديگر از عناصر افراطي و پادوي ضدانقلاب به چشم مي خورد.
 
انتشار عكسهاي مضحك و خنده دار از برخي چهره هاي گمنام در حالات مختلف  و غير طبيعي به همراه حيوانات كه به نظر مي رسد به اين بهانه به دنبال ديده شدن خود هستند، از ديگر ويژگي هاي اين كمپين مي باشد.
 
نكته قابل توجه ديگر در اين ميان، فريب دادن مخاطبان ايراني و ارسال پالس معنادار مدير اين كمپين به مخاطبان خارجي در ترجمه جمله حك شده زير عكس مخاطبان است. چرا كه بر روي عكسهاي منتشر شده مخاطبان ، ذيل عبارت "حجاب اختياري"، جمله "unveil wome,s" نوشته شده كه معناي دقيق اين عبارت " بي حجابي زنان" مي باشد كه كاملا با مفهوم حجاب اختياري متفاوت است.
 
گفتني است در حالي جريان سبز و ضد انقلاب كه همواره مدعي قانون و قانونگرايي است، به اين اقدام روي آورده است كه حجاب زنان در ايران، يك قانون اجتماعي است و تخلف از آن جرم و به معناي ايستادگي در برابر قانون مي باشد.
 
ضد انقلاب كه همواره با استدلال شخصي بودن حجاب زنان، خواهان ترويج بي حجابي، بي قيدي و بي حيايي در جامعه است و سعي مي كند تا با نفي عوارض اجتماعي منفي بي حجابي، آن را به يك مقوله 100% شخصي تقليل دهد، تاكنون به اين سوال اساسي پاسخ نداده است كه چرا در برابر ديگر موارد مشابه مانند اعتياد و ... كه آنها را نيز مي توان يك مساله شخصي قلمداد كرد اما آسيب هاي اجتماعي آن در نظر هيچ انسان عاقلي قابل انكار نيست، سكوت اختيار كرده است؟ آيا مي شود با اين استدلال خواهان اعتياد اختياري! براي افراد يك جامعه شد و افراد مبتلا به اين ضايعه اجتماعي را نيز مورد برخورد اجتماعي و قانوني قرار نداد؟
 
در پايان تعدادي از عكسهاي منتشر شده در اين كمپين را مشاهده مي كنيد:
 
 
شاهين نجفي (خواننده هتاك به مقدسات شيعيان)
 

 
محسن كديور (از شاگردان منتظري و روحاني نماي حامي سبزها)
 

 
حسن شريعتمداري (فرزند كاظم شريعتمداري و چهره شاخص ضدانقلاب)
 

 
يك چهره گمنام جوياي نام كه ظاهرا هدفش از عضويت در اين كمپين شادي مخاطبان بوده است
 

 
فرهاد جعفري (نويسنده سكولار و حامي جريان نفوذي)
 

 
علي اكبر موسوي خوئيني (نماينده اصلاح طلب مجلس ششم كه هم اكنون در امريكا به سر مي برد)
 

 
 يك چهره گمنام ديگر كه انتشار عكس وي نياز به توضيح ندارد
 

 
 علي افشاري ( چهره جوياي نام ضدانقلاب و عضو سابق دفتر تحكيم وحدت در دولت خاتمي)
 

 
 يك غير ايراني و غير مسلمان كه خواستار لغو يكي از احكام مسلم اسلام شده است
 

 
 يك عنصر جوياي نام ديگر كه به همراه سگ خود در تصوير ظاهر شده است
 

 
 يكي از پادوهاي جريان ضدانقلاب در دانشگاه ها به همراه عكس بي حجاب همسر خود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *



به قول بیرجندیا خر چه می فهمه زعفرون یعنی چه؟!!!

اینها هم چه میفهمنن حجاب یعنی چی؟!!!