جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

تحرک جدی سپاهان در فصل نقل و انتقالات

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 289795
حضور پررنگ باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات که با جذب یعقوب کریمی، رحمان احمدی و قاسم دهنوی همراه شده، از تصمیم جدی مدیران باشگاه اصفهانی برای بستن یک تیم مدعی و قدرتمند حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از اصفهان، پس از پایان مسابقات لیگ دوازدهم، مهلت نقل و انتقالات لیگ سیزدهم آغاز شد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرند.
 
تیم سپاهان که فصل گذشته از دست‌یابی به عنوان قهرمانی بازماند، در یکی دو هفته ابتدایی فصل نقل و انتقالات تحرک زیادی در این عرصه نداشت اما طی روزهای گذشته خریدهای جدید این تیم خبرساز شده‌اند.
 
در این مدت شایعات زیادی در مورد پیشنهادات باشگاه سپاهان به بازیکنان مورد نظرش و یا جدایی برخی از بازیکنان این تیم مطرح شده اما مسئولان باشگاه تاکید داشته‌اند که اخبار رسمی از سوی سایت رسمی باشگاه سپاهان منتشر می‌شود.
 
در حال حاضر و به استناد سایت باشگاه سپاهان، رحمان احمدی، یعقوب کریمی و قاسم دهنوی به تیم سپاهان پیوسته‌اند.
 
رحمان احمدی دروازه‌بان سابق سپاهان است که فصل گذشته در تیم سایپا عضویت داشت، دوباره به تیم اصفهانی بازگشته است، یعقوب کریمی نیز فصل گذشته در تیم نفت تهران بازی می‌کرد و قاسم دهنوی نیز از بازیکنان تاثیرگذار تراکتورسازی بود.
 
در مورد بازیکنان جدا شده سپاهان نیز اخبار ضد و متناقضی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود احمد جمشیدیان و مهدی جعفرپور از این تیم جدا شده‌اند، هر چند که هنوز چیزی رسمی نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *