دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

فرستاده آمریکا، از رژیم آل‌خلیفه چه خواست؟

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 288961
فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا درسازمان همکاری های اسلامی از رژیم آل خلیفه خواست به حقوق ملت بحرین توجه وبه سرکوب‌ها پایان داده شود
فرستاده آمریکا، از رژیم آل‌خلیفه چه خواست؟
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از العالم نوشت: رشاد حسین فرستاده ویژه آمریکا برای دفاع از حقوق بشر که فرستاده سازمان همکاری‌های اسلامی هم به‌شمار می‌آید، از رژیم آل‌خلیفه خواست به‌سرکوب مردم پایان دهد.

پایگاه "الوسط" هم به نقل از سفارت آمریکا درمنامه اعلام کرد؛ رشاد حسین امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از سفارت آمریکا دربحرین تاکید کرد، بهتر است رژیم بحرین با استفاده از گزینه وحدت وعملی کردن اصلاحات وتغییروعده داده شده به ملت دراین کشور گفت‌وگوهای ملی را آغاز کند.

به گزارش "الوسط" ؛ رشاد حسین بعد از دیدار با مقامات عالی رتبه بحرینی وملاقات با نمایندگانی از گروه‌های سیاسی مخالف رژیم آل‌خلیفه اقدام به صدور بیانیه مذکور نمود.

براساس اطلاعات رسیده از بحرین، جمعیت‌های تجمع الوحده الوطنیه والاصاله الاسلامیه والمنبر الوطنی الاسلامی، با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند؛ رشاد حسین نماینده وفرستاده ویژه باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا درسازمان همکاری‌های اسلامی روز جمعه با شیخ عیسی قاسم از رهبران شیعی بحرین دیدار وگفت‌وگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *