چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
رییس دانشگاه صنعتی شریف:

زاکانی با کادری‌متخصص برنامه‌هایش‌را محقق‌می‌کند

ولایتمداری‌اش زبانزد و اخلاص درعمل ویژگی مهم اوست
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 287660
رئیس دانشگاه شریف با اشاره به اینکه زاکانی شجاعانه و بدون کمترین ترسی مواضع انقلابی می‌گیرد، گفت: کاندیدای مورد حمایت جبهه حماسه سازان در همه ادوار انقلاب از جنگ تحمیلی تا فتنه سال 88 مواضع انقلابی و همسو با خط اصیل انقلاب اتخاذ کرده است.
زاکانی با کادری‌متخصص برنامه‌هایش‌را محقق‌می‌کند
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه شریف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب به بسیاری از فرهیختگان اشاره می کنند ریاست جمهوری جایگاه خطیر و اجرایی است که باید با چشم باز  و با برنامه خوب وارد این عرصه شد.

سخنگوی علمی جبهه حماسه سازان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه های مهم که کاندیداها حتماً باید برای آن برنامه داشته باشند حوزه علم و فناوری است. با توجه به فضای امروز جهان بدون علم و فناوری پیشرفتی در حوزه های مختلف حتی در بحث امنیت داخلی و خارجی حاصل نخواهد شد و بدون دانش و پیشرفت تحقق اهداف میسر نمی شود.

روستاآزاد با بیان این که در حال حاضر یک فضای رقابتی بین ملت ها در جهان شکل گرفته است گفت: اگر در این زمینه سست شویم دیگر نمی توانیم پیشرفت کنیم و کسی که در فضای رقابتی امروز جهان جلو بیافتد پیروز بوده و ملت هایی که عقب بیافتند قادر نخواهند بود به کشورهای پیشرفته برسند.

سخنگوی علمی جبهه حماسه سازان با بیان اینکه این جبهه برنامه های بسیار مهمی در حوزه علم و فناوری دارد گفت: بحث های بنیادی برای توسعه کیفی و کمی تدوین شده است.

وی اظهار داشت: با توسعه آموزش کیفی و الکترونیکی همه مردم می توانند از راه دور آموزش لازم را ببینند.

سخنگوی علمی جبهه حماسه سازان در بیان 4 شاخص مهم برای بحث آموزش گفت: به روز کردن، کاربردی و بومی کردن ، ارزشمدار بودن و غنی و پرمحتوا کردن بحث آموزش نکات مهمی است که در قالب برنامه ای تدوین شده است.

وی اظهار داشت: اگر جوانان ما خوب آموزش ببینند حتماً دارای شغل و کسب و کار خواهند بود و می توانیم یک نظام پیشرو از کسب و کار داشته باشیم.

روستاآزاد همچنین در خصوص زاکانی کاندیدای جبهه حماسه سازان اظهار داشت: بنده آقای زاکانی را از سالها قبل می شناسم، ولایتمداری وی زبانزد است و همچنین اخلاص در عمل یکی از ویژگی های مهم زاکانی است که در مقاطع مختلف اثبات شده است.

وی با بیان اینکه زاکانی در جبهه و در سخت ترین شرایط با فداکاری برای نظام و  رهبری به درجه جانبازی نائل شد گفت: بعد از دوران جنگ نیز وی به تحصیل پرداخت و عضو هیات عملی دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه شریف در ادامه افزود: زاکانی شجاعانه و بدون کمترین تردید در همه ادوار انقلاب از جنگ تحمیلی تا فتنه سال 88 مواضع انقلابی و همسو با با خط اصیل انقلاب اتخاذ کرده است.

روستا آزاد افزود: از دیگر سو زاکانی با توجه به دارا بودن همراهان متخصص در حوزه های مختلف می تواند برنامه هایش را در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی عملیاتی کند.

وی اظهار داشت: این اخلاقیات خوب در بقیه کاندیداها نیز وجود دارد اما این ویژگی ها در زاکانی کامل تر دیده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *