کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه صنعتی شریف:

زاکانی با کادری‌متخصص برنامه‌هایش‌را محقق‌می‌کند

ولایتمداری‌اش زبانزد و اخلاص درعمل ویژگی مهم اوست

29 ارديبهشت 1392 ساعت 18:42

رئیس دانشگاه شریف با اشاره به اینکه زاکانی شجاعانه و بدون کمترین ترسی مواضع انقلابی می‌گیرد، گفت: کاندیدای مورد حمایت جبهه حماسه سازان در همه ادوار انقلاب از جنگ تحمیلی تا فتنه سال 88 مواضع انقلابی و همسو با خط اصیل انقلاب اتخاذ کرده است.


به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه شریف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب به بسیاری از فرهیختگان اشاره می کنند ریاست جمهوری جایگاه خطیر و اجرایی است که باید با چشم باز  و با برنامه خوب وارد این عرصه شد.

سخنگوی علمی جبهه حماسه سازان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه های مهم که کاندیداها حتماً باید برای آن برنامه داشته باشند حوزه علم و فناوری است. با توجه به فضای امروز جهان بدون علم و فناوری پیشرفتی در حوزه های مختلف حتی در بحث امنیت داخلی و خارجی حاصل نخواهد شد و بدون دانش و پیشرفت تحقق اهداف میسر نمی شود.

روستاآزاد با بیان این که در حال حاضر یک فضای رقابتی بین ملت ها در جهان شکل گرفته است گفت: اگر در این زمینه سست شویم دیگر نمی توانیم پیشرفت کنیم و کسی که در فضای رقابتی امروز جهان جلو بیافتد پیروز بوده و ملت هایی که عقب بیافتند قادر نخواهند بود به کشورهای پیشرفته برسند.

سخنگوی علمی جبهه حماسه سازان با بیان اینکه این جبهه برنامه های بسیار مهمی در حوزه علم و فناوری دارد گفت: بحث های بنیادی برای توسعه کیفی و کمی تدوین شده است.

وی اظهار داشت: با توسعه آموزش کیفی و الکترونیکی همه مردم می توانند از راه دور آموزش لازم را ببینند.

سخنگوی علمی جبهه حماسه سازان در بیان 4 شاخص مهم برای بحث آموزش گفت: به روز کردن، کاربردی و بومی کردن ، ارزشمدار بودن و غنی و پرمحتوا کردن بحث آموزش نکات مهمی است که در قالب برنامه ای تدوین شده است.

وی اظهار داشت: اگر جوانان ما خوب آموزش ببینند حتماً دارای شغل و کسب و کار خواهند بود و می توانیم یک نظام پیشرو از کسب و کار داشته باشیم.

روستاآزاد همچنین در خصوص زاکانی کاندیدای جبهه حماسه سازان اظهار داشت: بنده آقای زاکانی را از سالها قبل می شناسم، ولایتمداری وی زبانزد است و همچنین اخلاص در عمل یکی از ویژگی های مهم زاکانی است که در مقاطع مختلف اثبات شده است.

وی با بیان اینکه زاکانی در جبهه و در سخت ترین شرایط با فداکاری برای نظام و  رهبری به درجه جانبازی نائل شد گفت: بعد از دوران جنگ نیز وی به تحصیل پرداخت و عضو هیات عملی دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه شریف در ادامه افزود: زاکانی شجاعانه و بدون کمترین تردید در همه ادوار انقلاب از جنگ تحمیلی تا فتنه سال 88 مواضع انقلابی و همسو با با خط اصیل انقلاب اتخاذ کرده است.

روستا آزاد افزود: از دیگر سو زاکانی با توجه به دارا بودن همراهان متخصص در حوزه های مختلف می تواند برنامه هایش را در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی عملیاتی کند.

وی اظهار داشت: این اخلاقیات خوب در بقیه کاندیداها نیز وجود دارد اما این ویژگی ها در زاکانی کامل تر دیده می‌شود.


کد مطلب: 287660

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/287660/زاکانی-کادری-متخصص-برنامه-هایش-را-محقق-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com