دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پيوند احتمالی بین دولت و هاشمی

ضرورت کاهش تکثر کانديداها ميان اصولگرايان
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 287586
دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: انتخابات آتي سه قطبی است و ممکن است قطب هاشمي و مشايي بنابر ضرورت به صورت تاکتيکي در جريان انتخابات رياست جمهوري به يکديگر بپيوندند.
پيوند احتمالی بین دولت و هاشمی
به گزارش جهان، "محسن کوهکن" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه دو قطبي تعريف کردن انتخابات مبتني بر واقعيت‌هاي موجود نيست، اظهار داشت: سليقه‌هاي مختلف در انتخابات فعاليت دارند و براي تحليل فضاي انتخاباتي بايد براساس شرايط موجود و نظر نهايي شوراي نگهبان به بررسي بنشينيم.
 
دبيرکل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار خاطرنشان کرد: جريان انتخابات پيش رو به نوعي سه قطبي خواهد بود و در آن کانديداي شخص رییس جمهور، رفسنجاني و افرادي که به نفع وي کنار مي‌روند و همچنين مجموعه اصولگرايان معتدل ایفای نقش می‌کنند.
 
وي با اشاره به فعاليت اصولگرايان در انتخابات تصريح کرد: اصولگرايان در مرحله اوليه انتخابات از تعدد کانديداها جلوگيري کرده‌اند و همچنان نيز به دنبال کاهش تکثر در مراحل بعدي هستند، لذا جبهه پايداري هم به عنوان مجموعه‌اي ديگر از اصولگرايان اعلام داشته‌اند براساس تکليف عمل کرده و در انتخابات  حتي اگر نامزد مورد نظرشان راي نياورد، شرکت می‌کنند.
 
کوهکن تصريح کرد: ممکن است قطب هاشمي و مشايي بنابر ضرورت به صورت تاکتيکي در جريان انتخابات رياست جمهوري به يکديگر بپيوندند.
 
وي بيان کرد: بايد گفتمان انقلاب را از شعارهايي که جريان‌هاي فعال در انتخابات سر مي‌دهند تشخيص داد چراکه افراد منسوب به جريان انحراف در مواقعي تظاهر به شعارها و گفتمان انقلاب دارند. گفتمان انقلاب گفتمان مشخصي است و فکر نمي‌کنم اگر نامزدي بخواهد بيگانه از اين گفتمان و با تظاهر به آن حرکت کند موفقيتي به دست آورد،حداقل پيامد آن اين است که مقابل نيروهاي انقلاب قرار مي‌گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *