کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيوند احتمالی بین دولت و هاشمی

ضرورت کاهش تکثر کانديداها ميان اصولگرايان

29 ارديبهشت 1392 ساعت 11:46

دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: انتخابات آتي سه قطبی است و ممکن است قطب هاشمي و مشايي بنابر ضرورت به صورت تاکتيکي در جريان انتخابات رياست جمهوري به يکديگر بپيوندند.


به گزارش جهان، "محسن کوهکن" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه دو قطبي تعريف کردن انتخابات مبتني بر واقعيت‌هاي موجود نيست، اظهار داشت: سليقه‌هاي مختلف در انتخابات فعاليت دارند و براي تحليل فضاي انتخاباتي بايد براساس شرايط موجود و نظر نهايي شوراي نگهبان به بررسي بنشينيم.
 
دبيرکل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار خاطرنشان کرد: جريان انتخابات پيش رو به نوعي سه قطبي خواهد بود و در آن کانديداي شخص رییس جمهور، رفسنجاني و افرادي که به نفع وي کنار مي‌روند و همچنين مجموعه اصولگرايان معتدل ایفای نقش می‌کنند.
 
وي با اشاره به فعاليت اصولگرايان در انتخابات تصريح کرد: اصولگرايان در مرحله اوليه انتخابات از تعدد کانديداها جلوگيري کرده‌اند و همچنان نيز به دنبال کاهش تکثر در مراحل بعدي هستند، لذا جبهه پايداري هم به عنوان مجموعه‌اي ديگر از اصولگرايان اعلام داشته‌اند براساس تکليف عمل کرده و در انتخابات  حتي اگر نامزد مورد نظرشان راي نياورد، شرکت می‌کنند.
 
کوهکن تصريح کرد: ممکن است قطب هاشمي و مشايي بنابر ضرورت به صورت تاکتيکي در جريان انتخابات رياست جمهوري به يکديگر بپيوندند.
 
وي بيان کرد: بايد گفتمان انقلاب را از شعارهايي که جريان‌هاي فعال در انتخابات سر مي‌دهند تشخيص داد چراکه افراد منسوب به جريان انحراف در مواقعي تظاهر به شعارها و گفتمان انقلاب دارند. گفتمان انقلاب گفتمان مشخصي است و فکر نمي‌کنم اگر نامزدي بخواهد بيگانه از اين گفتمان و با تظاهر به آن حرکت کند موفقيتي به دست آورد،حداقل پيامد آن اين است که مقابل نيروهاي انقلاب قرار مي‌گيرد.


کد مطلب: 287586

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/287586/پيوند-احتمالی-بین-دولت-هاشمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com