جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

محل تولد 'مرفهین بی‌درد' به روایت الله‌کرم

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 287368
رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سیاست‌های اجتماعی و اقتصادی آقایان هاشمی و خاتمی هر دو بر اساس تعدیل اقتصادی است که باعث شکاف طبقاتی و به وجود آمدن طبقه سرمایه‌داری و مرفهین بی درد می‌شود.
به گزارش جهان، حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه سیاست اقتصادی هاشمی باعث به وجود آمدن طبقه مرفهین بی درد شد، تصریح کرد:‌ در دولت آقای هاشمی متأسفانه در خصوصی سازی با نوعی فساد و رانت‌خواری مواجه بودیم و برای اینکه بتواند تورم 49 درصدی را کنترل کند به سمت برخی سیاست‌های اقتصادی نادرست رفت که شاهد افزایش قیمت دلار از 60 تومان به 1100 تومان بودیم و باعث افزایش 100 برابری رشد نقدینگی بودیم که به هیچ وجهی با توجه به این سیستم اقتصادی انتظار کاهش گرانی‌ها و کاهش تورم در شرایط کنونی نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال سیاست تعدیل اقتصادی دوران آقای هاشمی باعث شکاف طبقاتی و از بین رفتن ارزش‌های اسلامی به سمت ارزش‌های سرمایه‌محور و افزایش نقدینگی و تورم بودیم که باعث شکل‌گیری اعتراضات گروهی در مشهد و اسلامشهر و شهرهای دیگری مواجه شدیم که با دخالت رهبری و کنترل نقدینگی این مشکلات تا حدودی برطرف شد.

الله کرم در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین آقای هاشمی نمی‌تواند از ایجاد اشتغال حرفی بزند زیرا ایشان در زمان دولت سازندگی نتوانست مشکلات اقتصادی را برطرف کند و در این زمینه تجربه خوبی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الان كه بيشتر شدند اين مرفهين بي درد تمام انهايي كه اجناسشان را يك شبه گران كردند و مرفهين بي درد شدند ايا ما انقلاب كرديم كشته و مجروح داديم كه اين بشود نظاممان دستان درد نكند الهي جواب گوي همه ماها باشيد
سلام
اگر فتنه 88نبود معادلات سیاسی جهان بنحوی تغییر میکرد که نه تنها کسی جرات نمیکرد با مسلمانان دنیا چنین رفتارهای وحشیانه ای داشته باشد بلکه به غیر مسلمانان دوستدار ایران نیزجرات جسارت پیدا نمی کرد،با ایران مقتدر که جای خود دارد.از شما خواهش میکنم به اطلاع سران فتنه ودوستدارانشان برسانید،اگر در آن دنیاآنها را مقصر فتنه هایی مانند زنده سوزی و مثله کردن در میانمار، سوریه، عراق، پاکستان و... دانستند تعجب نکنند.
ممنون