شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
طبیب‌زاده:

نامزدی هاشمی باتوجه به سنش معقول نبود

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۶
کد مطلب: 287279
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی گفت: با توجه به عدم توانایی جسمی هاشمی و اینکه وی نیازمند خواب بین روز است، معقول نیست هاشمی به میدان مبارزه تبلیغاتی بیاید.
به گزارش جهان، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وحدت اصولگرایان اظهار داشت: هم اکنون با تغییراتی که در صحنه انتخابات به وجود آمده است، باید دید که تأیید صلاحیت‌ها به چه شکلی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به توانایی جسمی هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: با توجه به عدم توانایی جسمی هاشمی رفسنجانی و اینکه وی نیازمند خواب بین روز است و به شدت از لحاظ قوای جسمی تحلیل رفته است، معقول نیست که این فرد به میدان مبارزه تبلیغاتی بیاید. این موضوع را تمام افرادی که با وی برخورد نزدیک دارند، می‌دانند که وی دچار ناتوانی جسمی است،

طبیب‌زاده افزود: سبک کار در ریاست جمهوری ایران با بسیاری از کشورهای دیگر متفاوت است و به خصوص بعد از دولت نهم و دهم شیوه‌ای که دکتر احمدی‌نژاد در رابطه با نوع مدیریت جدید به لحاظ تحرک و پویایی شخص رئیس جمهور به کار گرفته، مدلی است که چه سیاسیون بخواهند و چه نخواهند مردم این نوع مدیریت را در جامعه تجربه کرده‌ اند.

وی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم که اصلاً مردم اقبالی به آدم 80 ساله با این خصوصیات و ناتوانی‌ها نشان دهند و از جهت دیگر باتوجه به نقشی که آقای هاشمی و فرزندان وی در فتنه داشته‌اند، معتقدم هاشمی نقش مشخصی در فتنه داشته است و به عنوان عنصر پشت پرده قضایای فتنه را ساماندهی کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: وقتی بی‌بی‌سی و خبرگزاری‌های دشمن جشن ورود هاشمی را به صحنه انتخابات می‌گیرند، من فکر می‌کنم مردم قطعا تودهنی بزرگی به خوشحالی ضدانقلاب خواهند زد.

طبیب‌زاده اظهار داشت: اگر هاشمی با این وضع جسمانی به صحنه بیاید من شانسی برای او قائل نیستم و فکر می‌کنم نهایتاً حسن روحانی در انتها به انتخابات ورود پیدا کند و حضور  هاشمی در انتخابات فقط برای تاثیرگذاری بر روی سرنوشت پرونده مهدی هاشمی است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: تحلیل من این است که هاشمی می‌خواهد از نظام تخفیفی در خصوص مهدی هاشمی بگیرد و در روزهای پایانی از صحنه کنار برود. لذا بعید می‌دانم که حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات جدی باشد. سایر اصلاح‌طلبان نیز شخصیت بارزی برای حضور ندارند.

طبیب‌زاده با بیان اینکه رقابت همچنان بین اصولگرایان است، افزود: کاندیدای قدری از اصلاح‌طلبان در صحنه نخواهد بود و همچنان رقابت بین اصولگرایان است. اما ظرف یکی، دو هفته آینده وضعیت نیروها بهتر مشخص خواهد شد، لذا اگر قرار باشد از میان اصولگرایان یک نفر را مشخص کنند پس رقابت بین چه کسانی برقرار خواهد شد؟

وی اظهارداشت: باید اجازه داد که یکی، دو هفته آینده صحنه انتخابات قطعی‌تر شود و آنجا باید به صورت قطعی نتیجه‌گیری و در مورد وضعیت آرایش سیاسی نیروها بررسی و بازنگری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *