شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

توضیح هاشمی درباره نقل قول‌ها از مراجع

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 286038
محمد هاشمی درباره مطالبی که به‌نقل از وی در برخی رسانه‌ها مبنی بر دعوت آیت‌الله خراسانی از هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری منتشر شده، گفت: این حرف‌ها را تأیید نمی‌کنم و تأکید می‌کنم که درباره محتوای این دیدار مصاحبه‌ای نداشته‌ام.
توضیح هاشمی درباره نقل قول‌ها از مراجع
محتوای خبر رسانه‌ها را درباره دیدارم با آیت‌الله خراسانی تأیید نمی‌کنم/از خودشان چیزهایی زده‌اند

به گزارش جهان، محمد هاشمی مسئول دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره مطالبی که به‌نقل از وی در برخی رسانه‌ها منتشر شده و در آن از دعوت آیت‌الله وحید خراسانی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سخن به میان آمده است، تأکید کرد: من با آیت‌الله خراسانی دیدار داشتم، اما دراین‌باره و درباره محتوای آن هیچ گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته‌ام.

وی تأکید کرد: برخی رسانه‌ها درباره محتوای این دیدار سخنانی به‌نقل از من منتشر کرده‌اند که من این حرف‌ها را تأیید نمی‌کنم و تأکید می‌کنم که درباره محتوای این دیدار مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته‌ام.


توضیحات محمد هاشمی درباره سفرش به عراق

به گزارش جهان، وی در توضیحی به خبرگزاری ایسنا گفت: اینجانب در مورد سفر اخیرم به کشور عراق تاکنون با هیچ رسانه‌ای اعم از خبرگزاری، سایت خبری یا روزنامه صحبتی نداشته‌ام، ولی متأسفانه به نقل از اینجانب مطالبی در خصوص دیدارم با آیت‌الله‌العظمی سیستانی در برخی رسانه‌ها مطرح شده که محتوای خبر به هیچ وجه مورد تأیید اینجانب نمی‌باشد.

همچنین ادعای برخی رسانه‌ها در مورد نشست خبری ساعت 15 امروز در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به شدت تکذیب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *