شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

قلعه نویی از همه حلالیت خواست

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 285546
سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالیکه شایعه هایی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم در فصل آینده مطرح شده است، روز چهارشنبه از همه حلالیت خواست.
قلعه نویی از همه حلالیت خواست
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، امیرقلعه نویی دریک برنامه رادیویی افزود: من حلالیت می خواهم ازهمه کسانی که با من کار کرده اند وشاید حقی از آنان ضایع شده است . نیت منافع استقلال بوده و ما را حلال کنید.

معمولا افراد زمانی که قصد جدایی از سمت ها را داشته باشند، حلالیت می خواهندواکنون مشخص نیست که آیا قلعه نویی هم با چنین هدفی حلالیت خواست یا اینکه هدف فقط طلب بخشش بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما اسطوره سوزی صورت می گیرد، افزود: نباید احساسی عمل کرد، وضعیتی که در باره یحیی گل محمدی پیش آمده من را نگران کرده است.

قلعه نویی افزود: اگر تیم فوتبال پرسپولیس این بازی را می برد، گل محمدی الان تبدیل به اسطوره شده بود.چرا باید با یک مربی که تیمش دریک بازی یا می برد و یا می بازد، با یک باخت اینگونه رفتار شود.

وی با بیان اینکه سرزمین ایران دارای فرهنگ و تمدن طولانی است وباید طوری درعرصه رسانه رفتار کنیم که لطمه نبینیم، ادامه داد: نباید با گل محمدی اینگونه رفتار می شد، او سرمایه ملی بوده و مربی بزرگی است در بدترین شرایط پرسپولیس را گرفت و نتایج خوبی هم کسب کرد.

به گفته وی روز فینال جام حذفی روز تیم پرسپولیس نبود و در پنالتی ها مقابل سپاهان مغلوب شد.

وی یادآور شد که در ارزیابی ها و قضاوت در باره دیگران باید عدالت محور بود.

قلعه نویی در باره اینکه آیا فصل بعد هم در استقلال می ماند یا نه؟، گفت: استقلال تیم بزرگی است و من باید افتخار کنم که در آن باشم. قرارداد من دو ساله بوده و بحث مالی هم با این تیم ندارم و سفید امضا کرده ام.

وی بابیان اینکه با نیت قهرمانی استقلال درلیگ قهرمانان آسیا به این تیم آمده است، گفت:همه توان و تلاش خود را بکارخواهم گرفت تا استقلال یک قهرمانی دیگر کسب کند و ستاره دیگری بر سینه بازیکنان این تیم نصب شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از برخوردهای صورت گرفته در بازی استقلال با الهلال ناراحت است، یادآورشد:ماندنش دراین تیم بستگی به این دارد که ببیند آیا هیات مدیره و مدیرعامل و مردم او را می خواهند یانه.

قلعه نویی درباره صحبت های سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی بر اینکه استقلال بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار نمی دهد، اظهار کرد: هدف همه ما سربلندی ایران است و آرزو داریم که تیم ملی به جام جهانی برود.

وی با بیان اینکه کی روش یک مربی حرفه ای بوده و در تیم هایی مانند رئال مادرید و منچستر هم مربیگری کرده است، افزود: وی اگر به جای من مسوولیت تیم استقلال را برعهده داشت، آیا قبول می کرد که بازیکنان را در استانه مسابقات مهم لیگ قهرمانان در اختیار تیم ملی قرار دهد.

وی افزود:استقلال الان مانند تیم ملی ایران بوده و همه نگاهها به بازی های آن دوخته شده است، همانطورکه دردیداراین تیم باالهلال همه ایران استقلال را حمایت وتشویق می کرد.الان تک نماینده ما استقلال است و بودن بازیکنان در اردوی تیم ملی به آن لطمه می زند. بازی های بعدی حساس است و اگر بازیکنان ملی پوش را نداشته باشیم حذف می شویم. ضمن انکه تقویم مسابقات نیز از قبل مشخص بود و خود کی روش می دانست که تیم های ایرانی در صورت صعود باید در لیگ قهرمانان به مصاف حریفان بروند.

وی افزود: اگر قلعه نویی این کار را کرده و این خواسته را مطرح می کرد، قلم بدستان هزارتا مطلب علیه ما می نوشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *