جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قلعه‌نویی: یک پنالتی صد درصد را نگرفتند

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب: 238189
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «گل صحیح ما پذیرفته نشد و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند.»
به گزارش جهان، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل برابر مس کرمان با تبریک روز خبرنگار گفت: «خیلی خوب بازی کردیم و نقطه قوت مس کرمان که خط هافبک آن بود را تا حدودی کنترل کردیم اما بدشانسی آوردیم و دو سه توپ ما به تیم دروازه خورد. گل صحیح استقلال را مردود اعلام کردند و یک پنالتی صد درصد روی حنیف عمران‌زاده را هم نگرفتند. با همه احترامی که برای داور قائلم و نمی‌خواهم از داوران انتقاد کنم اما این اتفاقات افتاد.»
 
وی ادامه داد: «هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و هم ما و هم مس می‌توانستند برنده شوند که شانس ما بیشتر بود و باید برنده می‌شدیم.»
 
سرمربی استقلال در مورد تاکتیک حریف گفت: «مس بازی مستقیم انجام می‌داد و توپ‌ها را برای عنایتی می‌فرستاد که ما حنیف عمران‌زاده را آوردیم تا او و صادقی با عنایتی بپرند و پژمان منتظری و هاشم‌ بیک‌زاده پوشش بدهند. با این کار، بازی مستقیم مس را از کار انداختیم.»
 
قلعه‌نویی تاکید کرد: «استقلال خیلی ایراد دارد و هنوز نمی‌توانیم توپ را در خط هافبک به خوبی در گردش درآوریم. آرش برهانی دوندگی خوبی داشت با این حال در خط حمله و هافبک ایراد داریم و جنگندگی لازم را نداریم.»
 
وی در مورد بازی جواد نکونام گفت: «نکونام جزء خوب‌های این بازی بود.»
 
قلعه‌نویی در مورد تعویض جانواریو گفت: «می‌خواستم زندی را تعویض کنم اما جانواریو گفت که از نظر بدنی تخلیه شده و مجبور شدم او را تعویض کنم.»
 
سرمربی استقلال در مورد دلخوری آرش برهانی از نیمکت‌نشینی و رفتنش به رختکن تیم گفت: «برهانی به دستشویی رفته بود. وقتی خبرنگاران به قلعه‌نویی گفتند دستشویی او طولانی بود سرمربی استقلال پاسخی نداد.»
 
سرمربی پیشین مس کرمان در مورد علت اینکه این تیم چرا نمی‌تواند تیم رویایی چند سال گذشته باشد گفت: «اجازه بدهید من دخالت نکنم اما مس تیمی است که سابقه آسیایی شدن و مدیران بسیار خوبی در استان دارد. باید ثبات مدیریت وجود داشته باشد و بین همه استان همدلی به وجود بیاید. با وجود مدیری مثل سعد محمدی در صورت ایجاد هماهنگی و یکدلی مس می‌تواند موفق شود اما باید همدل بود. شعار دادن در هفته دوم و سوم علیه قاسم‌پور کار درستی نیست و از هر تیمی آرامشش را بگیرند توانایی و پتانسیلش نصف می‌شود. مس می‌تواند تیم خوبی باشد به شرط آنکه همدل و هماهنگ عمل شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *