جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش قلعه نویی به تشویق مجیدی

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب: 235933
سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز تاسف از شکست تیمش مقابل سایپای البرز در واکنش به تشویق مجیدی از سوی برخی هواداران استقلال گفت: مشکلی نیست، مردم حق اظهارنظر دارند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سایپای البرز با بیان این مطلب افزود: به من خسته نباشید نگویید! ما در بازی امشب عملکرد خوبی نداشتیم. ما در نیمه اول بد بازی کردیم و افتضاح بودیم اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و تا حدودی بهتر شدیم.

وی که از همراهی تیم استقلال در دیدار با سایپای البرز محروم بود با یادآوری اینکه گل دوم تیم سایپا را ندیده است، گفت: تیم ما در خط دفاع و حمله مشکل دارد و باید این مشکلات را برطرف کنیم. متاسفانه تیم ما در زمان حمله و دفاع سرعت لازم را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اذعان به اینکه تیمش در مصاف با سایپا عملکرد مطلوبی نداشته است، گفت: تا قبل از گل سایپا بی هدف بازی می‌کردیم اما بعد از این گل و در دقایق پایانی مسابقه قدری بهتر بازی کرده و صاحب موقعیت‌هایی شدیم.

قلعه نویی در واکنش به تشویق فرهاد مجیدی از سوی تماشاگران استقلال گفت: مشکلی نیست، مردم حق اظهارنظر دارند. من نمی‌توانم به آنها بگویم در مورد فرهاد مجیدی حرف نزنید. مردم فرهاد مجیدی را دوست دارند و او را تشویق می‌کنند و من نمی‌توانم بگویم او را تشویق نکنید.

وی همچنین در جواب علی فتح الله زاده که گفته بود از تشویق فرهاد مجیدی خوشحال شده است، گفت: اینهم نظر آقای فتح الله زاده است و من نمی‌توانم در مورد آن چیزی بگویم. نظر مردم و مدیرعامل باشگاه برای من قابل احترام است اما من مسئول کادر فنی استقلال هستم و به کارم اعتقاد دارم. مطمئن باشید تیم استقلال را درست می‌کنم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه تیم‌هایش در ابتدای فصل نتیجه نمی‌گیرند اما رفته رفته اوج می‌گیرند، گفت: تلاش می‌کنیم تیم هرچه زودتر درست شود اما متاسفانه امروز خیلی بد بازی کردیم.

قلعه نویی پرسش خبرنگاران در خصوص اظهارنظر رسولی نژاد، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که گفته بود، این تیم بهتر بود فرهاد مجیدی را همر به خدمت می‌گرفت، گفت: این نظر آقای رسولی نژاد است اما مسئولیت فنی تیم با من است. بنده نهایت سعی خود را خواهم کرد تا استقلال را به جایگاه اصلی خود برسانم.

تیم فوتبال سایپا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران مقابل میهمان خود استقلال به برتری رسید و این اولین پیروزی نارنجی پوشان مقابل استقلال از سال 1386 به حساب می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خودكرده راتدبيرنيست اگردرايت داشتي همچين مهره ارزشمندي كه وجودش يك دنياانگيزه است رامفت وارزان به خاطرغروركاذب ازدست نميدادي آخرش چي شدنكونام كاپيتان نشدوتوسنگ روي يخ شدي؟تازه يكي دوباخت ديگه بيارآنوقت نظرمردم برايت اهميت پيداميكند
Iran, Islamic Republic of
امیرجون در کارش دقیقه و خودش کارش را خوب بلده
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم اکه میخواهی استقلال و تیم ملی را درست کنی بازیکن سالاری را جمع کن مجیدی در سال قبل در 6 - 7 بازی قبل گلی نزد و بعد به بهانه بچه اش به قطر رفت و همینجور جباری. اگه یه تیم خوب پیدا کنند ایران را میفروشند