جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
دبیرکل مجمع متخصصین ایران:

مصداق رجل سیاسی هستم

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 285408
خسرو نصیری‌زاده گفت: بنده به عنوان دبیرکل یک حزب سیاسی مصداق «رجل سیاسی» هستم.
مصداق رجل سیاسی هستم
به گزارش جهان به نقل از فارس، خسرو نصیری‌زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران، امروز سه‌شنبه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: بنده به نمایندگی از 6 میلیون دانش‌آموخته و 3 میلیون دانشجو در کشور و به عنوان دبیرکل یک حزب سیاسی در کشور حضور پیدا کردم و حتما از مصادیق رجل سیاسی هستم.

وی افزود: بر اساس مصوبه مجلس دبیران کل احزاب سیاسی به عنوان رجال سیاسی شناخته می‌شوند؛ نیازی نیست که کاندیدا هم رجل سیاسی و هم رجل مذهبی باشند و اگر فقط رجل سیاسی یا مذهبی بودند می‌توانند کاندیدا شوند.

نصیری‌زاده افزود: بنده به عنوان دبیر کل یک حزب سیاسی یک رجل سیاسی هستم و البته باید به مبانی و اصول انقلاب اسلامی هم متعهد باشم.

دبیر کل مجمع متخصصین ایران گفت: مجمع متخصصین ایران سومین حزب سیاسی دارای پروانه از وزارت کشور است که بیش از 100 هزار عضو متخصص و نخبه در کشور دارد.

وی هدفش از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را الزام حضور دبیران کل احزاب عنوان کرد و اظهار داشت: بنده به عنوان اصلاحات بنیادین در عرصه سیاست خارجی و سیاست داخلی به ویژه در حوزه اقتصاد و حقوق ملت هستم.

نصیری‌زاده ادامه داد: احراز صلاحیت نشدن نه تنها برای من بلکه هر کاندیدای دیگری، در مقابل خون شهدا ارزشمند نیست؛ در مقابل شهدا که خون‌شان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند عدم احراز صلاحیت ما ارزشی ندارد.

وی همچنین گفت: شعار بنده در انتخابات آینده، «ایران جدید و دولت اجماع و نشاط ملی در کشور» است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *