پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

توصیف جالب سرمربی از 'قاتل استقلال'

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 283836
ایمون زاید یا همان قاتل معروف استقلالی ها در دربی معروف دو سال قبل، حالا به مغضوب بزرگ سرمربی تیم مبدل شده است و پرویز مظلومی سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان حتی زاید را در لیست 18نفره تیمش برای مسابقات قرار نمی دهد.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، این اتفاق برای مظلومی حواشی را به همراه داشت و زاید در چند مصاحبه به نیمکت نشینی اش معترض شد، اما آنهایی که ازنزدیک بر اتفاقات و تمرینات تیم بندری شناخت دارند جملگی بر این نظرند که ایمون زاید با بازیکن معروفی که در پرسپولیس بازی می کرد و در یک دربی با هت تریک خود  استقلال همین مظلاومی را شکست داد و قاتل وی لقب گرفت فاصله فراوانی دارد.

 دوخته شدن زاید به سکوهای ورزشگاه ها هنگام مسابقات آلومینیوم این فرضیه را برای دوستان وی ایجاد کرد که مظلومی هنوز از بابت هت تریک زاید در دربی معروف استقلال و پرسپولیس شاکی است اما سرمربی جنوبی ها بارها در محافل مختلف گفته است که اگر زاید آماده باشد از او استفاده می کند و کارش در بندر عباس هیچ ارتباطی با حوادث دربی معروف 3- 2 ندارد.

از سوی دیگر بسیاری از نزدیکان تیم هرمزگانی بر این نظرند که ایمون زاید با افت شدید فنی روبرو شده و با دیگر مهاجمان اصلی تیم فاصله فراوانی دارد.

... اما جدا از تعجب خیلی ها  بابت افت فاحش این بازیکن، اخیرا مظلومی در جمعی جمله ای جالب بر زبان آورده که نشان گر سطح آمادگی ایمون زاید است.

مظلومی  در جمع نزدیکانش ضمن اشاره به سطح توانایی فنی بازیکن خارجی خود  و به شوخی گفته است باید برویم و تحقیق کنیم که آیا این زاید برادر دو قلو ندارد، چون ممکن است بازیکنی که برای ما کار می کند همان زاید پرسپولیس نباشد و بجای او برادر دوقلویش را آورده باشند.     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *