سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

4نفر را اعدام کنند، فساد ریشه کن می شود

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 283163
پرویز مظلومی می گوید فساد در فوتبال را باید به شیوه چینی درمان کرد. اینکه چند نفر از فاسدین اعدام شوند تا درس عبرتی شود برای سایرین.
به گزارش جهان، پرویز مظلومی در گفت و گو با خبر درباره شرایط تیمش سخن گفت. او امید بسیاری دارد که تیمش را در لیگ برتر نگه دارد اما می ترسد. از اتفاقاتی می ترسد که این روزها دوباره رواج پیدا کرده و می تواند آنها را از رسیدن به لیگ برتر باز دارد . او در این باره می گوید: «راستش از اتفاقات غیر فوتبالی می ترسم. من دیگر از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسم. شرایط سختی داریم. فقط کافی است که دوباره تمرکز بازیکنان تیمم را به هم بریزند. من قبلا از این اتفاقات غیر فوتبالی ضربه خوردم. یک بار در پلی آف ، یک بار در مس کرمان و .... واقعا چشمم ترسیده.»

او البته راهکار ویژه ای دارد. در روزهایی که دوباره بحث مبارزه با ناپاکی ها در فوتبال داغ شده است ، مظلومی می گوید:« خسته نشدند بس که شعار می دهند؟ این اتفاقات این قدر رو و واضح است که ادم شاخ در می آورد. واقعا می خواهند سالم سازی کنند ، بیایند 4 تا موبایل را چک کنند ، ببینند با این کارهای شان چطور ریشه فوتبال این مملکت را سوزانده اند. کار سختی که نیست بگیرند 4 نفر از ان دانه درشت های فساد در فوتبال را اعدام کنند تا حساب کار دست بقیه بیاید. بابا این همه پول بیت المال ، عشق مردم و آرزوهای یک جامعه می سوزد و دود می شود. چرا نبیاد ریشه این ناپاکی ها را بزنیم. این کارها مگر فرقی هم با اختلاس یا دزدی دارد ؟ بهترین راه استفاده از همان مدل چینی است.»

مظلومی که تیمش احتمالا برای ماندن در لیگ باید به پلی آف برود ، می گوید:« چرا باید لیگ را 18 تیمی کنیم.بگذارید همه مردم ایران از داشتن تیم در لیگ برتر لذت ببرند. الان برای سال بعد 3 تیم تبریزی احتمالا به لیگ می رسند اما تیمی از جنوب کشور در لیگ نمی ماند. درحالی که لیگ با همین شرایط هم می شود 18 تیمی باشد و نیازی نیست که بخواهیم تیم هایش را کاهش بدهیم.»

مظلومی که بر اساس گزارش منتشر شده درباره تعداد پیامک های ستاره های تیم های مختلف به 90 ، 7 بار به این برنامه پیامک زده می گوید:« راستش من هر سال و زمان هایی که پیامک برنامه درباره کیفیت برنامه است به عادل و برنامه اش پیامک می دهم. می دانی که یکی از علاقمندان برنامه اش هستم چون تنهایی جایی است که ایستاده و از ناپاکی های فوتبال می گوید. این تنها دلخوشی مان در برنامه های ورزشی است که با صداقت حرفش را می زند.»

او ادامه می دهد:« من شبی که پیامک برنامه درباره ناصرخان حجازی بود 5 بار تلاش کردم تا سرانجام یکی از پیامک هایم به برنامه رسید. آن شب فکر می کنم خط ها خیلی شلوغ بود. ولی سال قبل وقتی برای انتخاب تیم قهرمان پیامک گذاشت ، من در مسابقه شرکت نکردم چون معمولا تو اتفاقاتی که مربوط به خودم باشد شرکت نمی کنم. اما اگر امسال برای 16 یا 18 تیمی شدن لیگ پیامک بگذارد حتما با هر دو ختم به برنامه پیامک می زنم و از همه فامیل هایم هم می خواهم که پیامک بدهند و به لیگ 18 تیمی رای بدهند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *