سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

ریوالدو، مظلومی را به حراست فوتبال کشاند

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 448327
بر اساس گفته رییس حراست فدراسیون فوتبال پرویز مظلومی، امیر مظلومی و علی نظری‌جویباری برای توضیحات درباره پرونده " ریوالدو باربوسا" در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.
  به‌ گزارش ‌جهان به نقل از ایسنا‌، محمد حسین حمیسی درباره حضور پرویز مظلومی، امیر مظلومی و علی نظری جویباری در فدراسیون فو‌تبا‌ل اظها‌ر کرد: این افراد درباره پرونده ریوالدو باربوسا، بازیکن برزیلی استقلال که بخشی از مبلغ قرارداد او به دستش نرسیده بود، در فدراسیون فو‌تبا‌ل حاضر شدند و توضیحات خود را ارائه کردند.
 
رییس حراست فدراسیون فوتبال ا‌دا‌مه‌ داد: چون صحبت‌های مختلفی از افراد مختلف در این جلسه مطرح شد، توافق کردیم که افشارزاده سخنگوی این پرونده باشد و طبق تعهد او می‌تواند درباره این پرونده صحبت کند.
 
او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا طبق صحبت‌های مطرح شده فکر می کنید پرونده پیچیده باشد، افزود: پرونده پیچیده نیست بلکه یک پرونده حقوقی است که زمان‌بر است. ما باید ابعاد مختلف این پرونده را بررسی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا مشکلی نیست که...4نفری دور سفره ای که سر وته و حساب کتاب نداره نشستن و خوردن.نوش جونتون!!!