چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۲
۵

روایتی از ساده‎زیستی نماینده فقید یزدی

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 280392
نماینده فقید استان یزد، تاکنون از مجلس وامی دریافت نکرده و با وجود آنکه مجلس هشتم اخیرا وام 100 میلیون تومانی به نمایندگان داده است، این وام را دریافت نکرده است.
روایتی از ساده‎زیستی نماینده فقید یزدی
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد در مجلس، که نیمه شب گذشته (دوشنبه شب) دار فانی را وداع گفت، از جمله نمایندگان ساده زیست بود.

پیش از این در سال 87 خبری دربراه این نماینده بدین شرح منتشر شد:

«نماینده‌ای که با موتورسیکلت رفت و آمد می‌کند

یکی از نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با موتور یاماهای مدل 65 تردد می‌کند.

وی که 2 دوره نماینده مجلس است برای دیدار با مردم و بازدید از روستاها از یک موتور «یاماها 80» استفاده می کند که در سال 1372 آن را خریداری کرده است و در آن زمان نیز هشت سال از عمر این موتور گذشته بود.

وی که حوزه انتخابیه‌اش 2 شهرستان را در برمی‌گیرد، در شهر خود با همین موتور سیکلت تردد می‌کند اما برای رفتن به شهر دوم حوزه انتخابیه اش که حدود 80 کیلومتر فاصله دارد، با تاکسی و وسیله نقلیه عمومی رفت‌وآمد می‌کند.

دفتر کار این نماینده نیز توسط عده‌ای از خیرین به صورت رایگان در اختیار وی گذاشته شده است و هزینه‌ای از این بابت از مجلس دریافت نمی کند.

در مجلس هشتم که هر نماینده می‌تواند یک محافظ و یک راننده را به مجلس معرفی کند، وی تاکنون کسی را معرفی نکرده است.

این نماینده تاکنون از مجلس وامی دریافت نکرده و با وجود آنکه مجلس هشتم اخیرا وام 100 میلیون تومانی به نمایندگان داده است، این وام را دریافت نکرده است.

وی در اوایل مجلس هفتم به مدت یک سال در مدرسه علمیه مروی زندگی می‌کرد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
چرا باید این مدل وارستگی بعد از فوت به مردم معرفی شود؟
ارتقاء اخلاق نیاز به ترویج این نوع منش دارد که بی تردید اهمال شده.
ان‌شاءالله ایشان با اجداد طاهرینش محشور است، وای بر کسانی که روسیاه میروند.
بقیه یاد بگیرند!
خدا روح این بزرگمرد رو قرین رحمت بی منتهای خودش بگرداند ان شاء الله
جامعه ما امروز تشنه این سلوک و رفتار الهی است. هم مسئولین باید شیوه زندگی حضرت آقا و این مردان الهی رو الگو قرار بدن و هم مردم
سلام
واقعا دنیا زندان مومن است. و خوشا به سعادتش که با دستی پر از این زندان آزاد شد. ان‌شالله با اجداد طاهرینش و حضرت زهراء (س) محشور گردد.و اقعا صد قافله دل و دعای مردمان بسیاری همره اوست .
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد