چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

آیا جسد چاوز مومیایی می شود؟

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 276910
میلیون‌ها شهروندان ونزوئلایی در حال حاضر مقابل آکادمی ارتش کاراکارس تجمع کرده اند و آماده هستند تا تابوت چاوز را تا موزه انقلاب ونزوئلا همراهی کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان«امریکا اینفوبائه»؛ در حال حاظر میلیون‌ها شهروند ونزوئلایی در برابر آکادمی ارتش کاراکاس، پایتخت ونزوئلا تجمع کرده‌اند و آماده هستند تا تابوت هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا را به سوی موزه انقلاب ونزوئلا هدایت کنند.
  
مراسم انتقال پیکر چاوز به دستور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور موقت ونزوئلا‌ آغاز خواهد شد.   
پس از انتقال پیکر چاوز به موزه انقلاب مقامات تصمیم خواهند گرفت که پیکر وی در آرامگاه سیمون بولیوار، رهبر استقلال طلب ونزوئلا نگهداری شود یا مکانی دیگر را برای نگهداری پیکر چاوز در نظر گرفته بگیرند.
 
 
مراسم انتقال پیکر رهبر بولیواری ونزوئلا ساعت 10:30 به وقت ونزوئلا آغاز خواهد شد. هوگو چاوز پس از مبارزه ای طولانی با سرطان، سرانجام در روز چهارشنبه  هفته گذشته در سن پنجاه و هشت سالگی درگذشت. او به مدت چهارده سال رئیس جمهور ونزوئلا بود. 
 
١٨ اسفند (٨ مارس)، مراسم رسمی تشییع جنازه هوگو چاوز در کاراکاس، پایتخت این کشور، با حضور مقامات اکثر کشورهای جهان برگزار شد.
  
مادورور پس از درگذشت چاوز اعلام کرده بود که پیکر چاوز مومیایی خواهد شد اما روز گذشته اعلام کرده است که احتمال مومیایی شده وی بسیار اندک است زیرا که زمان این کار گذشته است. 
 
در حال حاضر به صورت دقیق مشخص نیست که پیکر چاوز مومیایی خواهد شد یا اینکه وی را تدفین خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *