جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش به عودت بودجه از شورای نگهبان

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 276687
یک عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به عودت مصوبه سه دوازدهم بودجه سال ۱۳۹۲ مجلس از سوی شورای نگهبان، گفت: در جلسه یکشنبه هفته آینده مجلس، بودجه سه دوازدهم را مجددا اصلاح می‌کنیم.
به گزارش جهان، محمد دهقان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ایراد شورای نگهبان مربوط به هزینه‌های برگزاری انتخابات سال آینده بود.
 
دهقان با بیان اینکه با توجه به اینکه در سال آینده دو انتخابات به صورت همزمان برگزار خواهد شد، هزینه‌های این دو انتخابات باید در بودجه دیده شود افزود: این مساله در بودجه سه ماهه اول سال ۹۱ که عینا به عنوان بودجه سه دوازدهم برای سال آینده تصویب شده، دیده نشده است.
 
این عضو هیات رییسه مجلس، با بیان اینکه مجلس در جلسه علنی یکشنبه هفته آینده پیشنهادی را برای برطرف کردن ایراد وارد شده از سوی شورای نگهبان به قانون بودجه سه دوازدهم سال آینده ارائه خواهد داد، گفت: احتمالا با تصویب پیشنهاد و اختصاص ردیف بودجه‌ای برای تامین هزینه‌های انتخابات، ایراد شورا به بودجه سه دوازدهم سال آینده برطرف خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر دادن ردیف‌های هزینه‌ای بودجه سه دوازدهم سال آینده، مغایر با آیین‌نامه داخلی مجلس نخواهد بود، گفت: نظر ریاست مجلس هم این است که آیین‌نامه در این مورد خللی دارد و ما می‌توانیم با مطرح کردن پیشنهاد، ردیف‌های بودجه‌ای را که قرار است به عنوان بودجه چند دوازدهم تصویب شود تغییر دهیم.
 
این عضو هیات رییسه مجلس اظهار امیدواری کرد: با تصویب پیشنهاد، ایراد شورای نگهبان به بودجه سال آینده برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *