پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۲
محمد دهقان، عضو هیات رئیسه مجلس:

راه نفوذ دشمن، تشریفاتی نشان دادن نظارت شورای نگهبان است

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۲
کد مطلب: 439930
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: یكی از مهمترین راه های نفوذ عوامل دشمن به اركان نظام، از طریق القای تشریفاتی بودن نظارت شورای نگهبان انجام می شود.
راه نفوذ دشمن، تشریفاتی نشان دادن نظارت شورای نگهبان است
به گزارش جهان، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن به ایران بعد از توافق هسته ای گفت كه یكی از مهمترین راه های نفوذ عوامل دشمن به اركان نظام، از طریق القای تشریفاتی بودن نظارت شورای نگهبان انجام می شود.

این عضو هیات رئیس مجلس با بیان اینكه از ابتدای انقلاب تا كنون یكی از مهمترین موانع نفوذ دشمن در درون نظام اسلامی شورای نگهبان بوده است گفت كه اصل ۹۹ قانون اساسی بر نظارت شورای نگهبان در انتخابات تاكید دارد.

دهقان با اشاره به جایگاه شورای نگهبان گفت این نهاد مهم حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است و بر اساس قانون نظارت شورای نگهبان یك نظارت كامل است نه یك نظارت تشریفاتی كه خاصیتی نداشته باشد.

نماینده مردم طرقبه و چناران گفت كه از ابتدای انقلاب تا كنون برخی سعی داشتند قانون اساسی را زیرپا گذاشته و نادیده بگیرند اما هرگز موفق نشدند و حالا در پی راهی برای ناكار آمد جلوه دادن قانون اساسی هستند.

دهقان در پایان افزود: برخی خواسته یا ناخواسته به دنبال بی خاصیت و تشریفاتی كردن نظارت شورای نگهبان هستند و شاید به عواقب این امر واقف نیستند، چرا كه كه این كار یكی از راه های نفوذ عوامل دشمن به درون نظام اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی ... هم برای نفوذ دشمن ...آره دیگه
علیرضا
... اشکال ندارد این دو سال باقیمانده هم مثل دو سال اول خواهد گذشت.