سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

جوایز رنگی برای انقلاب های رنگی +عکس

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 276327
فعالیت‌های براندازانه در قالب حقوق بشر از سال 85 به صورت جدی در دستورکار جبهه معارض انقلاب اسلامی قرار گرفته است و دراین زمینه مطالب زیادی نوشته شده است. از جمله سلسله مقالاتی تحت عنوان براندازی در قالب فعالیت حقوق بشری که در رسانه‌ها بازتاب داشته است.

به گزارش جهان به نقل از دیده بان، در همین راستا یکی از انواع این فعالیت‌ها، اعطای جوایز حقوق بشری به افرادی است که در راستای تصمیمات و اهداف نظام استکباری و برخی کشورهای غربی اقدام می‌نمایند. این روند در ایران از سال 2003 آغازگردیده و در سال 2012 تشدید گردیده و کماکان ادامه دارد:

اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی (2003) ، اعطای جایزه حقوق بشری شهر بوخوم آلمان به جاوید هوتن کیا وکیل مدافع پرونده سکینه آشتیانی( 2012)، اعطای جایزه حقوق بشر اتحادیه کانون‌های بین‌المللی وکلای دادگستری به عبدالفتاح سلطانی(2012)، اعطای جایزه سازماندهی و حقوق بشر آمریکا به ثریا فلاح مقیم آمریکا(۲۰۱۲)،اعطای جایزه ساخاروف اروپا به ستوده و جعفر پناهی [سازنده فیلم‌های سیاه نمایی علیه ایران و فیلم‌ساز فتنه] به همراه پیامتبریک هیلاری کلینتون به این دونفر( 2012)،اعطای جایزه "صلح جهانی نروژ به مجید توکلی و... موارد دیگر از این جوایز بوده است.

03 02 olso

اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی 2003

bukhum

جایزه حقوق بشری به هوتن کیان  وکیل س. آشتیانی در بوخوم 2013

sakharof2

اعطای جایزه ساخاروف به عبادی به نمایندگی از ستوده و پناهی ( 2012)

soraya-2

اعطای جایزه به ثریا فلاح تجزیه طلب کرد (2013) مقیم آمریکا 2012

int-kanoon

اعطای جایزه به ع سلطانی همکار شیرین عبادی و عضو سازمان غیرقانونی کانون مدافعان 2012

در آخرین مورد از این حرکت نیز سازمان گزارشگران بدون مرز که مقر اصلی آن در آمریکاست و وظیفه خود را دفاع از آزادی بیان و روزنامه نگاران عنوان می‌کند، جایزه خود را به شیوا نظر‌آهاری اعطا کرده است. مسئول بخش کشورهای فارسی زبان سازمان گزارشگران بدون مرز، فردی به نام رضا معینی است که در اطلاعیه سوم وزرات اطلاعات در باره دستگیری برخی از روزنامه‌نگاران به وی اشاره شد. انتخاب شیوا نظرآهاری توسط این تشکیلات از آنجایی مهم محسوب می‌گردد که هر دو این افراد (رضا معینی و شیوا نظرآهاری) از مرتبطین با منافقین هستند.

شیوا نظرآهاری از اعضای تشکیلاتی به نام کمیته گزارشگران است. این تشکیلات در سال 84 به دست اعضای برخی از دانشجویان دفتر تحکیمی همچون کوهیار گودرزی و ... تاسیس شد و در آن زمان بیشترین فضا‌سازی‌ها درباره احمد باطبی( دیدار کننده با جورج بوش و مقیم کنونی آمریکا) را برعهده داشتند. این تشکیلات فعالیت‌های خود را بعد از فتنه 88 نیز تشدید کردند و در پروژه کشته سازی نیز نقش مرکزی را به عهده داشتند. بعد از دستگیری  تعدادی از اعضا این کمیته  بقیه افراد به خارج از کشور فرار کردند و اکنون مرکز اصلی آنها در آمریکا می‌باشد.

shivaشیوانظر آهاری برنده جایزه گزارشگران بدون مرز و عضو کمیته گزارشگران

فعالیت منافقین در پشت چهره عناوین حقوق بشری زمانی بیشتر مضحک می‌شود که به کشته شدن 17هزارنفر از مردم ایران توسط گروهک تروریستی منافقین توجه داشته باشیم. این حمایت از گروهک‌های تروریستی با عناوینی مانند فعال حقوق بشر و مبارزه با تروریسم روشی است که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای پیگیری اهداف سیاسی خود از آن بهره‌ می‌گیرند و این روش را به نیروهای دست‌اموز خود نیز آموزش داده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *