سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

شفافيت چيه؟ شپش به لحافمان افتاده!

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 256043
نشست زيرزميني گروهي از مخالفان رژيم در پراگ به جاي ايجاد اميد باعث يأس و نگراني شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي اخبار روز با انتشار اين تحليل درباره نشست چند روز پيش شماري از عناصر سلطنت طلب و تروريست تجزيه طلب نوشت: متأسفانه قطار زيرزميني «اتحاد براي دموكراسي» در پراگ به جاي كاشتن جوانه اميد، باعث رويش پرسش هاي بي پاسخ در ذهن مخالفان نگران و مأيوس شد.

«عبدالستار-د» نويسنده مطلب مي افزايد: نگارنده اين نگراني ها را با سوزن بانان قطار در ميان گذاشته بودم ولي چه سود! دست ما كوتاه و خرما بر نخيل! دوستان بايد به اين حقيقت تلخ واقف شوند كه وادي پيموده را از سر گرفتن مشكل است. يا به عبارتي، خنك آنكس كه ز آغاز فرجام جست. شايد بي دليل نيست كه اينك وزارت اطلاعات رژيم با استناد به نفوذ سردار مدحي در اپوزيسيون، انتظار دارد لحاف اپوزيسيون را به خاطر يك شپش بايد بيرون انداخت؛ و مدعي مي شود بين اپوزيسيون جمهوري اسلامي اتحاد شكل نمي گيرد! 

وي اضافه كرد: براي جلوگيري از سوءتبليغات وسيع مبني بر اينكه هزينه هاي اينگونه نشست هاي در لندن و استكهلم و پراگ توسط عربستان و يا اسرائيل و سيا و غيره پرداخت مي شود، بايد بر روي شفافيت و آشكار نمودن علني منابع مالي تاكيد كرد. كاري كه متاسفانه تا به امروز مسئولين نشست هاي پر مخارج استكهلم، بروكسل و پراگ انجام نداده اند.

خاطر نشان مي شود پراگ يكي از بارانداز ها و ايستگاه هاي سازمان سيا محسوب مي شود و راديو آزادي (فردا) نيز در اين شهر مستقر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *