سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

جایگاه هواداران تراکتورسازی افزایش یافت

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 275782
در فاصله دو ساعت مانده به دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی حدود ۲۵ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا  در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اکنون ۲۵ هزار تماشاگر به استادیوم آمده‌اند.

تعداد تماشاگران تراکتورسازی بیش از استقلالی‌هاست و تعداد‌ آن‌ها حدود ۱۵ هزار نفر است. بخشی از ضلع شمالی سکوهای استادیوم در طبقه پایین و بالا به تماشاگران تراکتورسازی اختصاص دارد. آن‌ها به صورت فوق‌العاده فشرده نشسته‌اند.

نیروهای انتظامی بخش مربوط به هواداران تراکتورسازی را از سایر فضای استادیوم که متعلق به استقلالی‌هاست جدا کرده‌اند.

این در حالی است که گیشه‌های بلیت فروشی استادیوم به تمام تماشاگران چه استقلالی و چه تراکتورسازی بلیت می‌فروشند اما هواداران تراکتورسازی سعی می‌کنند به داخل جایگاه خودشان بروند.

ازدحام بیش از حد هواداران تراکتورسازی باعث شد تا یگان ویژه مجبور شود جایگاه آن‌ها را در طبقه بالا افزایش دهد. این اقدام باعث اعتراض استقلالی‌ها نیز شده بود. هواداران دو تیم بعضا علیه یکدیگر شعار می‌دهند.

در حال حاضر خیابان‌های اطراف ورزشگاه پرتردد است و هواداران دو تیم در حال ورود به استادیوم هستند که تماشاگرانی که پرچم‌های قرمز به دست دارند بیشتر به چشم می‌خورد.

مسئولان برگزاری مسابقه معتقدند نمی‌توان در بلیت فروشی میان تماشاگران دو تیم تفکیک قائل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *