سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

حاشیه‌های پیش از بازی استقلال – تراکتور

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 275719
دیدار دو تیم فوتبال استقلال و تیم تراکتورسازی در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد که هنوز بلیت فروشی انجام نشده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا در حالی که کمتر از ۸ ساعت به آغاز بازی مانده است، حدود ۱۰ هزار هوادار تراکتورسازی پشت درهای استادیوم آزادی مانده اند تا بلیت فروشی آغاز شود تا بتوانند وارد استادیوم شوند.

مسیر تبریز به تهران دیشب شاهد سفر هواداران تراکتورسازی بود که بیش از نیمی از اتومبیل های عبوری از هواداران تراکتورسازی بودند.

همچنین مسئولین هتل المپیک در حالی مانع ورود خبرنگاران تبریزی به داخل هتل می‌شوند که مسئولین باشگاه تراکتور هیچ مشکلی برای حضور خبرنگاران تبریزی در داخل هتل ندارند.

یکی از خبرنگاران تبریزی به ایسنا گفت: در حالی که چند هفته به پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است کارت پوشش خبری خبرنگاران تبریزی صادر نشده و نمایندگان رسانه های تبریز برای ورود به استادیون و پوشش خبری این بازی بلاتکلیف مانده اند.تعدادی از هواداران استقلال نیز برای ورود به استادیوم آزادی حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *