سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

پرتاب برف هواداران تراکتور و استقلال به هم

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 275770
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اعتراض به عدم اجازه آنها در ورزشگاه شعار«استادیوم خالیه، آذری جا نداره» را سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال و تراکتور‌سازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

*درگیری میان هواداران تراکتور‌سازی و استقلال به دلیل عدم اجازه ورود هواداران تبریزی به ورزشگاه به وقوع پیوست. هواداران دو تیم به سمت یکدیگر دقایقی برف پرتاب می‌کردند که در این بین نیروی انتظامی دوربین‌هایی که مشغول فیلم‌برداری از این اتفاقات بودند را ضبط کردند. در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و هواداران دو طرف به تشویق تیم های خود مشغول هستند.

*هواداران تبریزی در اعتراض به عدم اجازه ورود آنها به ورزشگاه شعار «استادیوم خالیه، آذری جا نداره» را سر دادند.

*در حالی که حدود ۳ ساعت تا شروع مسابقه باقی مانده جایگاه‌های اختصاص داده شده به هواداران تراکتور‌سازی تقریبا پر شده و با این وجود بسیاری از هواداران این تیم پشت درهای ورزشگاه هستند.

*بعد از چند دقیقه که اجازه ورود هواداران به ورزشگاه را نمی‌دادند مشاهده می‌شود که باز هم هواداران تبریزی در حال ورود به استادیوم هستند.

*مدیرعامل تراکتورسازی در میان هواداران حاضر شد و به آنها اعلام کرد که آرامش خود را حفظ کنند چرا که مسئولان قول دادند تا به هواداران این تیم در ورزشگاه جا دهند.

*حدود ۱۰ هزار هوادار تراکتوری در ورزشگاه حضور دارند و این در حالی است که تعداد هواداران استقلال تا به این لحظه حدود ۲ هزار نفر است.

*هواداران دو تیم دقایقی نیز علیه یکدیگر به فحاشی پرداختند و همچنان هواداران تراکتور‌سازی گاهی علیه امیر قلعه‌نویی شعار سر می‌دهند.

*با توجه به اینکه برای بسیاری از خبرنگاران تبریزی کارت سازمان لیگ صادر نشده است آنها برای ورود به ورزشگاه با مشکل روبرو هستند و این مسئله کار خبرنگاران را دچار مشکل کرده است.

*بسیاری از هواداران تراکتور‌سازی پشت گیشه‌های بلیت‌فروشی در انتظار حضور در ورزشگاه هستند و به همین خاطر شعار می‌دهند.

*هواداران تراکتورسازی که در بیرون ورزشگاه حضور دارند میرشاد ماجدی را دیدند که در اطراف ورزشگاه بود. آن ها در اعتراض به سرپرست استقلالی‌ها که این روز ها در صحبت هایش تأکید زیادی به اینکه تنها ۱۰ درصد ورزشگاه را به تراکتورسازی می دهند شعار «فدراسیون آبی همینهfont> همینه، استادیوم خالیه آذری جا ندارد» را سردادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
چرا در تبریز جا به استقلالی ها نمیدن چیزی که عوض داره گله نداره
محمد
United States
همچیه برای برد استقلال آماده هست

مبارکشون
Iran, Islamic Republic of
تبعیض تا کی ادامه خواهد یافت؟