دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

ممنوعیت از رنگ شکلاتی در مسکن مهر

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 275776
وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام ممنوعیت استفاده از رنگ شکلاتی در نمای طرح‏های مسکن مهر، بر لزوم استفاده از دانشکده هنرهای زیبا برای بهبود فضای بصری نمای خانه‏ها تأکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس علی نیکزاد دقایقی پیش در نشست حاشیه‏ای با حضور پیمانکاران، بعد از بازدید از طرح‏های مسکن مهر و پروژه‏های عمرانی و خدماتی شهر جدید پردیس اظهار داشت: باید خانه‏ای برای مردم ساخته شود که مورد رضایت آنها باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه باید مسائل متعدد در ابعاد مختلف نظیر میزان نورگیری مناسب خانه‏ها و تهویه آنها مد ‏نظر سازندگان واحدهای مسکونی باشد.

نیکزاد اضافه کرد: همچنین باید برای بهبود نمای بصری واحدهای مسکن مهر از ظرفیتی مناسب مانند دانشکده هنرهای زیبا بهره برد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: می‏توان با کمک کارشناسان زبده این مرکز علمی و هنری برای تغییر در نمای سیمانی خانه‏های مسکن مهر استفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر نیازی باشد، اعتبار به‏کارگیری این کارشناسان از سوی وزارت راه و شهرسازی پرداخت می‏شود.
*کیفیت برخی مصالح نازل است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کیفیت نازل برخی مصالح به کار رفته در بعضی واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: در بازدید امروز کیفیت برخی بتن‏های مورد استفاده در خانه‏ها چندان مناسب تشخیص داده نشد.

نیکزاد تصریح کرد: رنگ مدل‏های استاندارد سازه‏های سیمانی دارای دو لایه رنگ داخلی و بیرونی تا ۱۵ سال گارانتی شده است.وی اضافه کرد: حال آنکه در برخی واحدهای مسکونی سایت‏های خانه‏سازی استان تهران، رنگ خانه هنوز تحویل نداده، ترک خورده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: باید نظارت‏ها دقیق‏تر باشد؛ چراکه برخی، رنگ‏های برخوردار از برند مناسب را خریداری کرده و رنگ دیگری را به سازه‏ها می‏زنند.نیکزاد ادامه داد: در اینجا باید صریح بگویم که در هیچ سایت مسکن مهر نباید از رنگ شکلاتی استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اينكه 5 ساله پول ريختم ولي هنوز اين ماه و ماه ديگه مي كنن خيلي جالبه نه؟