جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زمان واگذاری مسکن مهر ویژه تهران

جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 283444
وزیر راه و شهرسازی گفت: واگذاری واحدهای مسکن مهر ویژه تهران در تهرانسر از نیمه نخست امسال به متقاضیان آغاز می شود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، علی نیکزاد در بازدید هفتگی از این طرح با بیان اینکه مسکن ویژه به دو روش قالب تونلی و پیچ و مهره ای در حال ساخت است، افزود: زیر بنای هر واحد بین 80 تا 105 متر مر بع است و هر مجتمع در پنج طبقه ساخته می شود.
 
وی، قیمت تمام شده مسکن ویژه تهران (تهرانسر) را حدود 250 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 2600 واحد در حال ساخت است و از 3500 نفر از شهروندان که نام نویسی کردند ، 1870 نفر واجد شرایط شناخته شدند و بقیه این شرایط را نداشتند.
 
نیکزاد با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح، اظهارداشت: افرادی مشمول دریافت واحد مسکن مهر ویژه هستند که فاقد خانه باشند، 5 سال اخیر در تهران سکونت داشته باشند، سابقه استفاده از تسهیلات و وام بانکی دولتی نداشته باشند و سرپرست خانوار باشند .
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهران می توانند به صورت حضوری نیز نامنویسی کنند. نیکزاد درباره نحوه پرداخت اقساط مسکن ویژه تهران نیز افزود: 4 قسط 20 میلیون تومانی درهر سه ماه دریافت می شود که تاکنون دو قسط دریافت شده و نوبت قسط سوم هم اول خردادماه است.
 
وی تصریح کرد: در قسط پنجم نیز 30 درصد قیمت تمام شده (براساس نرخ اسفند 91) دریافت می شود و بقیه اقساط ماهانه خواهد بود.
 
نیکزاد ادامه داد: برآورد تقریبی ما برای قیمت تمام شده این واحد 250 میلیون تومان است که 147 مترمربع زیربنای ناخالص ( با مشاعات، پارکینگ و فضاهای دیگر ) دارد و 105 مترمربع خالص و به صورت دوخوابه است.
 
نیکزاد گفت: تا دو هفته آینده نیز سامانه ثبت نام  باز و امکان نام نویسی حضوری و اینترنتی فراهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *