دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
قاب پایداری

عکس / یک کامیون پر از فرشته

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 275285
امروز که پای صحبت بر و بچه های جنگ بنشینی، خاطرات مفرح و خنده آوری از ساعات حضور در کامیون ها نقل می کنند. کامیون هایی که ده ها فرشته را به سوی سکوی پروازشان هدایت کردند.
عکس / یک کامیون پر از فرشته
به گزارش جهان نيوز، در سال های دفاع مقدس، عموما پس از عملیات خیبر، برای جابجایی یگان های رزمی د انتقال آن ها به پشت خطوط رهایی در شب های عملیات، از کامیون های بنز، ماک و کمپرسی استفاده می شد. این کامیون ها وظیفه داشتند، با حداکثر سرعت، نیروهای مجهز و آماده به رزم را، تنها چند ساعت قبل از آغاز عملیات، به محورهای مورد نظر برسانند اما نظر به این که اساسا این خودروهای سنگین برای جابجایی های انسانی طراحی نشده اند، رزمندگان در مدت استقرار در آن ها، دچار زحمت و خستگی فراوانی می شدند.گاهی مدت حضور در این کامیون ها به چند ساعت می رسید. با این حال، امروز که پای صحبت بر و بچه های جنگ بنشینی، خاطرات مفرح و خنده آوری از ساعات حضور در کامیون ها نقل می کنند. کامیون هایی که ده ها فرشته را به سوی سکوی پروازشان هدایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *