سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۲

عکس / از پل کالج به بهشت

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 273569
این معابر، سال ها است که دیگر بوسه بر چنین قدم های استواری نزده است. مردانی که از خیابان ، به سوی میادین جهاد روانه شدند و «پل کالج» آنان را به سوی آسمان هدایت نمود.
عکس / از پل کالج به بهشت
به گزارش جهان نيوز،عکسی که می بینید، حدود ربع قرن پیش در تهران و خیابان انقلاب گرفته شده است.گروهی از رزمندگان اعزامی به جبهه های نبرد، از فراز «پل کالج» عبور می کنند. این معابر، سال ها است که دیگر بوسه بر چنین قدم های استواری نزده است. مردانی که از خیابان ، به سوی میادین جهاد روانه شدند و «پل کالج» آنان را به سوی آسمان هدایت نمود. امروز که در خیابان های این شهر شلوغ و پرهیاهو تردد می کنیم، بد نیست به یاد جان های مقدسی باشیم که زمانی نه چندان دور، در گوشه گوشه آن گام می زدند می دادند و امروز جز نامی و یاد از آنان، کم تر چیزی به جا مانده است اما بی شک، شاهراه های آسمان، مفتخر به جولان آنان است. روانشان خرم و خجسته باد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نويد
Iran, Islamic Republic of
با سلام؛
اما من معتقدم مردم بعد از ربع قرن از اين عكس، روي همين پل با گامهاي استوارشون در 9 دي، عازم ميدان جهاد جنگ نرم شدند و حماسه آفريدند!
اون روز سلاح به دست، امروز پرچم ولايت بدوش
ترابي
Iran, Islamic Republic of
با سلام. اين پل درسال چندين بار شاهد خودنمايي عظمت و اقتدار و پايداري ملت ايران بوده و خواهد بود. راهپيمايي هاي مختلف علي الخصوص راهپيمائي نه دي.كه سند مقاومت نسل سوم و چهارم انقلاب در برابر متجاوزان مي باشد.