دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

رونمایی از بنر قسمت‌دوم‌فیلم‌ضدایرانی۳۰۰

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 275190
اولین بنر از دومین قسمت از فیلم ضد ایرانی «۳۰۰» تحت عنوان «قیام یک امپراطوری» رونمایی شد.
به گزارش جهان،قسمت دوم فیلم ضدایرانی «300»، تحت عنوان «قیام یک امپراطور» هم‌اکنون در حال ساخت است و سال آینده نیز به نمایش درخواهد آمد.
 
اولین بنر از این فیلم به کارگردانی «نوآم مورو»، سازنده فیلم «یک روز خوب برای مرگی سخت» و تهیه‌کنندگی «زاک اسنایدر»، اخیرا نصب شده است.
 
قسمت اول این فیلم به کارگردانی  «زاک اسنایدر» محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر»، در سال 2006 میلادی به نمایش درآمد و جنجال زیادی به پا کرد.
 
این فیلم با آنکه مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و حتی برخی از رسانه‌های غربی به این مسئله که این فیلم یک تحریف تاریخی کامل است، اعتراف کردند ولی نه تنها سازندگان این فیلم را متنبه نکرد، بلکه آن‌ها بار دیگر درصدد ساخت قسمت جدید این فیلم برآمدند و هم‌اکنون در حال ساخت این پروژه سینمایی هستند.
 
 قسمت جدید این فیلم که تا چندی پیش «300: نبرد آرتمیشیا» نام داشت، مدتی است که به «300: قیام یک امپراطور» تغییر نام داده است.
 
 این فیلم که داستان آن کاملا در ادامه قسمت اول ساخته شده، درباره مبارزه دریایی آتنی‌ها با خشایار‌شاه است و تاریخ اکران آن 2 آگوست سال میلادی جاری اعلام شده است.
 
 «قیام یک امپراطور» همچون قسمت قبلی این فیلم، بر اساس کمیک بوکی از «فرانک میلر» ساخته می‌شود.
 
 اگرچه کمیک بوک «300» دارای دو جلد است ولی مشخص نیست که «میلر» آن را به همین دو قسمت محدود کرده و یا آنکه قرار است آن را ادامه دهد؟!
 
 در فیلم جدید 300، همچون قسمت قبل، «رودریگو ساناتورو» نقش خشایارشا را به عهده دارد.
 
 دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از: «اوا گرین»، «جک اُکونل»، «اندرو تیرنان» ، «کالان مالوی»، «اندرو پلیوین».
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بعد از 300 و آرگو و ...حالا هم قسمت دوم 300 ما چه کردیم؟؟
قبلا میگفتند تاریخ را فاتحان می نویسند ولی حالا معلوم شد تاریخ را شکست خورده ها میتوانند بعد از صدها و هزاران سال با زور هنر هفتم و پول و سکس و ... تغییر دهند