جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۵

حادثه مرگبار در شهرک غرب+عکس

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 274044
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در شهرک غرب تهران خبرداد.
به گزارش جهان، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه تصادف رانندگی در 13:43 روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 25 و گروه نجات سه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک‌غرب، خیابان سیمای ایران اعزام شدند.

وی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک‌دستگاه خودرو سواری هیوندا «جنسیس» از مسیر اولیه خود منحرف شده و به شدت به یک دستگاه مینی‌بوس که در حاشیه خیابان پارک شده و فاقد راننده بود، برخورد کرده است.


01-351.jpg
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شدت حادثه و محبوس‌شدن راننده و سرنشین این خودرو درون کابین، خاطرنشان کرد: آْتش‌نشانان اقدام به قطع برق خودرو کرده و پس از آن با استفاده از تجهیزات مربوطه شروع به بریدن بدنه کابین و خارج‌کردن دو فرد محبوس در خودرو کردند.

ملکی با اشاره به خارج‌کردن دو مصدوم مرد این حادثه که حدود 35 سال سن داشتند به ایسنا گفت: عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه پس از بررسی علائم حیاتی مصدومان، مرگ راننده سواری «جنسیس» را تائید کرده و سرنشین دیگر را که به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بود، به مراکز درمانی منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت اتمام این عملیات را 14:27 اعلام‌کرد و گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این عکس متعلق به تصادفی در یکی ازایالتهای آمریکاست !!
حادثه مرگبار نبود که
متاسفانه وسیله راحتی چگونه به ابزار ناراحتی تبدیل می شود!
کریمی
با داشتن کیسه هوا باز هم فوت کرده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر چرا نمی نویسی عکس ارشیوی است اخه این ماشین چه مدل جنسیس هست این عکس ماشینهای شاسی بلند چنی مثل X33است