چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

آتش‌سوزی در مجاورت پاساژ میلاد نور

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 379500
طبقات بالایی یک ساختمان در حال ساخت در شهرک غرب تهران دقایقی پیش طعمه حریق شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا ، حوالی ساعت ۱۹ بخش‌هایی از طبقات بالایی یک ساختمان در حال ساخت در مجاورت پاساژ میلاد نور در شهرک غرب تهران دچار آتش سوزی شد و به دنبال آن دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند.

در حال حاضر نیروهایی از پنج ایستگاه آتش‌نشانی مشغول عملیات اطفای حریق در این ساختمان هستند و آن طور که جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران به ایسنا گفته است این حریق ناشی از آتش گرفتن یونولیت، ایزوگام و دیگر مصالح ساختمانی قابل اشتعال است و با این که ساختمان کامل نشده بود اما شدت حریق گسترده اعلام شده است.

وی افزود: قرارگرفتن محل حریق در ارتفاع عملیات آتش نشانان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است اما آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل در محل حضور دارند. عوامل اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در این محل حاضرند و ماموران پلیس راهور در حال روان سازی ترافیک در این منطقه هستند. ماموران کلانتری نیز از تجمع افراد در محل حادثه جلوگیری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *