چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

اعلام نتايج قرعه كشي عتبات عاليات

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 274027
سازمان حج و زيارت در اطلاعیه ای نتايج قرعه كشي پيش ثبت نام عتبات عاليات را در سامانه اينترنتي عتبات اعلام كرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اين اطلاعيه آمده است: با پايان يافتن زمان پيش ثبت نام عتبات عاليات و با عنايت به اينكه تعداد متقاضياني كه پيش ثبت نام كرده اند اند از ظرفيت اعزام در اين دوره بيشتر بوده است، سازمان حج و زيارت در حد ظرفيتهاي اعزام استانها اقدام به قرعه كشي كرد.
 
در اين اطلاعيه تصريح شده است: متقاضيان مي توانند از امروز با مراجعه به همين سايت پيش ثبت نام و با وارد كردن كد ملي و كد رهگيري (كه در هنگام پيش ثبت نام دريافت كرده اند) از نتيجه قرعه كشي مطلع شوند.
 
تذكرات مهم
 
قرعه كشي بصورت گروهي انجام و براي گروههائي كه در قرعه كشي انتخاب خواهند شد اولويت تشرف تعيين مي شود.
 
كساني كه در قرعه كشي پذيرفته شده اند از روز سه شنبه 8 اسفندماه 91 به ترتيب زير با مراجعه به بخش ثبت نام سايت (لينك قطعي كردن ثبت نام) و يا با مراجعه به دفاتر مجاز زيارتي جهت ثبت نام در كاروانها اقدام كنند.
 
اين گزارش حاكي است، اولويتهاي ( 1 و 2 و 3 ) از ساعت 9 صبح سه شنبه 8 اسفند، اولويتهاي (4 و 5 و6 ) از ساعت 14 عصر سه شنبه 8 اسفند و اولويتهاي (7 و 8 ) از ساعت 11 و 40 روز يكشنبه 13 اسفند ماه 1391 به سايت عتبات مراجعه كنند.
 
بنابراين گزارش ، گروه قيمتي درج شده براي هركاروان براساس كيفيت و امكانات هتل محل اقامت با ساير هتلها بوده و ارتباطي با نزديكي و دوري به حرم ندارد (اكثر هتلهاي الف و ب موجود در نجف و كربلا در فواصل متوسط تا دور از حرم مي باشند)
 
داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاريخ اعزام ضروري است ضمنا فرزندان بالاي 17 سال نياز به گذرنامه مستقل دارند.
 
فقط افراد پذيرفته شده در قرعه كشي داراي الويت اعزام بوده و انتقال يا جايگزيني به غير، ميسر نمي باشد.
 
زائران مي‌توانند جهت ثبت‌نام اعزام به عتبات عاليات به سايت atabat.haj.ir مراجعه كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *