جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

‫حضورموثر بازیکن ایرانی درلیگ انگلیس

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 273652
در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس فولام با حضور تاثیرگذار هافبک ایرانی خود برابر استوک سیتی به برتری رسید.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، در چارچوب هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) فولام در ورزشگاه کریون‌کاتیج پذیرای استوک سیتی بود. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولام به پایان رسید. تک‌گل فولهام را هم دیمیتار برباتوف در دقیقه 2+45 وارد دروازه استوک کرد.
 
در دقیقه 56 این بازی یک پنالتی به سود استوک اعلام شد که مارک شوارتزر، سنگربان فولام ضربه جاناتان والترز را مهار کرد و مانع از گل شدن این ضربه پنالتی شد.
 
در این بازی اشکان دژاگه، هافبک ایرانی فولام در ترکیب اولیه سفیدپوشان حضور داشت و در طول 90 دقیقه عملکردی قابل قبول و موثر از خود به معرض نمایش گذاشت. دژاگه در تنها گل تیم فولهام نیز تاثیرگذار بود. فولام با این پیروزی 32 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. استوک هم با تحمل این شکست 33 امتیازی باقی ماند و تغییری در رده این تیم (رتبه دهم جدول) به وجود نیامد.
 
در حال حاضر منچستریونایتد با 65 امتیاز صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و تیم‌‌های منچسترسیتی با 53، چلسی با 49، تاتنهام با 48 و آرسنال با 44 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جدول ایستاده‌اند.
 
در ادامه دیدارهای این هفته لیگ برتر عصر امروز (شنبه) و از ساعت 18:30 دیدارهای زیر برگزار خواهد شد:
آرسنال - آستون‌ویلا
نوریچ‌ سیتی - اورتون
کوئینزپارک رنجرز - منچستریونایتد
ردینگ - ویگان
وست‌برومویچ - ساندرلند

 
در ادامه هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) نیز دیدارهای زیر برگزار می شود:
منچسترسیتی - چلسی
نیوکاسل - ساوتهمپتون
 

روز دوشنبه با دیدار دو تیم وستهام یونایتد و تاتنهام پرونده هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس بسته خواهد شد.
 
در فیلم زیر می‌توانید گل برباتوف را ببینید که اشکان دژاگه در آن تاثیرگذار بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشکان دژاگه رو خیلی دوس دارم و از هم تیمی های ایرانیش سر تره اما این چه تاثیر گذاری ای بود؟ خبر کم دارین میارین فک کنم. با این وجود دروازبان تیم خودی هم روی این گل تاثیر گذار بود به هر حال توپ را شوت کرده بوده