چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۴

اشک اخلالگران قم از پشيماني درآمد!

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 272654
اخلالگران آزاد شده در قم، از اينكه فريب عناصر افراطي وابسته به گروه‌هاي سياسي را خورده و مرتكب اقدام خلاف شرع و قانون در مراسم 22 بهمن و در جوار حرم حضرت معصومه شده‌اند به شدت ابراز پشيماني مي‌كنند.
اشک اخلالگران قم از پشيماني درآمد!
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دو تن از اين اخلالگران آزاد شده درحالي كه اشك در چشمانشان حلقه زده بود گفتند تصور ما اين بود كه درحالت حمايت از انقلاب و اسلام هستيم و نمي‌دانستيم در خدمت قدرت طلباني قرار گرفته‌ايم كه از ما براي رسيدن به اهداف سياسي خود به عنوان ابزار استفاده مي‌كنند.

يكي از اين افراد كه اهل لرستان است گفت اگر پدرو مادرم بفهمند كه من به جاي آنكه در حوزه مشغول تحصيل علوم ديني باشم مرتكب چنين اقدامي شده‌ام و سروكارم با زندان افتاده، هرگز مرا نخواهند بخشيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
آخر مومن كه از يك سوراخ چند بار نبايد گزيده شود. هنوز يك سال از افتضاح حمله به سفارت انگليس نگذشته است. ان كار هم توسط همين افرادي صورت گرفت كه شور داشتند ولي ...
علي
Iran, Islamic Republic of
شماتت خوب نيست برادر !!
کریمی
سرباز صفر فتنه های سیاسی همین است. یک کار واحد را بدون فهم عمیق علل موجده اش انجام میدهی.. فردا ممکن است قهرمان و ممدوح و برخوردار باشی ممکن است بازداشتی و منفور و باخته! باز هم بدون فهم علت مدح و ذم از خود !!!
من اهل لرستان یکی از شهرهای کوچک لرستانم فقط می دانم دراین شهر کوچک از قبل ازانقلاب تا حالا چند کارخانه بزرگ که بوده از جمله کارخانه سیمان راه اهن وفارسیت وصنایع دفاع خیچ گونه امکاناتی در این شهر بنا نشده وروزانه شاهد خود کشی ومرگهای به علت فقر وفحشا در این شهر هستم بعد مسوئلین از اختلاسهای جند هزار میلیاردی هم حرف میزنند حالا که یکی از ما بلند شده فریاد اعتراض سر داده به اسم طلبه لرستانی ابرو ما رو میریزید بخدا اگر یک ثانیه از وقت این مسولین سهم باشد انرا حلال نمی کنم