جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

دبیرکل پایداری:بااعضای‌ائتلاف سه‌گانه رفیقیم

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 272052
دبیر‌کل جبهه پایداری گفت که کامران باقری لنکرانی، هم می‌تواند کاندیدای نهایی جبهه پایداری باشد و هم نباشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری عصر امروز در حاشیه همایش "34 سال مقابله با فتنه و انحراف" در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا کامران باقری‌لنکرانی به عنوان کاندیدای نهایی جبهه پایداری معرفی می شود؟ گفت: ایشان، هم می‌توانند کاندیدای نهایی باشند و هم نباشد. ما به دنبال اصلح هستیم. اسامی کاندیداها را نوشته‌ایم و در حال بحث در این زمینه هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سخنان آیت‌الله علم الهدی درباره اینکه ممکن است در انتخابات آینده گروهی با نام امام زمان بیایند آیا شما مصداق این سخنان را جریان حاشیه‌ساز دولت می‌دانید؟ گفت: خود ایشان باید در این مورد بیشتر توضیح دهند ولی بعید نیست این نوع گفتاری که داشتند چنین برداشتی از آن شود.

دبیرکل جبهه پایداری در خصوص یکشنبه سیاه مجلس گفت: یکشنبه سیاه خیلی یکشنبه بدی بود به دلیل اینکه بداخلاقی داشتند. عامل این اتفاق چند چیز بود اولا بنده استیضاح به این شکل و در این زمان را معتقدم کار درستی نبود و استیضاح کنندگان باید دقت می‌کردند. هیئت رئیسه مجلس نیز باید دقت بیشتری می‌کرد. نمایندگان نیز باید مواظبت بیشتری می کردند و آقای احمدی نژاد نیز باید صحبتهایش را تعدیل می‌کرد.

آقاتهرانی گفت: آقای شیخ الاسلامی صحبت‌های خوبی در جلسه استیضاح انجام داد. صحبت‌های نمایندگان نیز در مورد وزارت چیزی بود که نیاز به سوال و جواب داشت و تا ظهر هم وزیر رای آورده بود. اما در جلسه بعدازظهر با صحبت‌های رئیس‌جمهور اتفاق عوض شد. قسمت آخر صحبت های لاریجانی نیز مسئله‌ای داشت که باید اصلاح می شد. متاسفانه اگر نگاه کنیم می‌بینیم که هر کدام جایی اشتباه داشتند و نباید اینگونه می شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اعضای ائتلاف سه گانه ارتباط دارید؟ اظهار داشت: بله رفیقیم و آدمهای خوبی هستند.

دبیر کل جبهه پایداری همچنین اظهار داشت: اصولگرایان باید واقعا اصولگرا باشند و نباید بداخلاقی کنند ما معتقدیم سیاست و برنامه ریزی که داریم باید دقیقا بر اساس  ضوابط اسلامی باشد در حالی که تا بحال اینگونه عمل نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *