سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
نماینده ولی فقیه در گیلان:

کاندیدای چهارمی به ائتلاف سه‎گانه می‎پیوندد

جامعه مدرسین بر ائتلاف اصولگرایان حکمیت می‌کند
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 279447
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جامعه مدرسین بر ائتلاف اصولگرایان حکمیت می‌کند گفت: پیوستن نفر چهارم به ائتلاف سه‌گانه منطقی و اصولی است.
کاندیدای چهارمی به ائتلاف سه‎گانه می‎پیوندد
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه قدس گیلان با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: امسال دشمن تلاش می‌کند شیطنت‌های خود را افزایش دهد و اتفاق‌های در حال انجام دشمن در کشورهای منطقه نشان دهنده سختی کار است.

وی ادامه داد: ملت ایران در مدت 34 سال گذشته در مقابل دشمنان مقاومت و پایداری کرده‌اند و اکنون ایران جزو 10 کشور برتر علمی دنیا قرار دارد و بیداری اسلامی جهانی شده است.

قربانی به مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: موشک‌های دست‌ساز حماس رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده است.

امام جمعه رشت هشدار مقام معظم رهبری به رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران شهرهای تل‌آویو و حیفا را یک واقعیت خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در صدد حمله به نیروگاه اتمی بوشهر بود و هشدار مقام معظم رهبری اثر خوبی در خنثی کردن این توطئه داشته است.

وی با بیان اینکه طرفداران غرب اکنون به این واقعیت رسیدند که با ایران باید رفتار منطقی داشته باشند، بیان کرد: مردم ایران آماده دفاع از حریم اسلام و انقلاب هستند.

حماسه سیاسی با همه‌جانبه‌نگری امکانپذیر است
قربانی در ادامه حماسه سیاسی را غیر از برنامه‌های سیاسی عنوان کرد و گفت: حماسه سیاسی باید با جهاد و همه‌جانبه‌نگری همراه باشد.

وی در ادامه به ائتلاف 1+2 اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: کاندیدای چهارمی نیز در حال اضافه شدن به ائتلاف مذکور است و این امر بسیار منطقی و اصولی محسوب می‌شود.

قربانی با تاکید براینکه جامعه مدرسین بر ائتلاف اصولگرایان حکمیت می‌کند، تصریح کرد: معتقدم بیش از 60 درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری توسط اصولگرایان کسب می‌شود.

امام جمعه رشت ارزیابی از وضعیت انتخابات را حق تمام دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: مجلس، دولت و مسئولان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید حرکت کنند.

یارانه در کسب آرای ریاست جمهوری اثرگذار نیست
وی با بیان اینکه مردم از اسلام، ولایت فقیه و روحانیت پیروی می‌کنند، بیان کرد: پرداخت یارانه و واگذاری بعضی از پست‌ها به افراد در کسب آرای انتخابات ریاست جمهوری اثرگذار نیست و مردم مقام معظم رهبری و اسلام را باور دارند.

مدیران گیلان در حفظ اراضی حاصلخیز حساس باشند
قربانی همچنین به حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: امسال گیلان در معرض شکوفایی ویژه است و با افتتاح راه‌آهن رشت ـ قزوین و بهره‌برداری از بزرگراه مدت زمان سفر به استان کاهش می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان کم شدن زمان سفر به استان را سبب افزایش نرخ زمین خواند و یادآور شد: مدیران گیلان باید در امر مذکور حساس باشند و مراقبت کنند تا اراضی استان برای مردم گیلان باقی بماند و از زمین‌های حاصلخیز بهره‌برداری مطلوب شود.

وی با تاکید براینکه حماسه اقتصادی با حرف امکانپذیر نیست، اظهار کرد: حماسه تنها با شعار نیست بلکه باید توام با شعور باشد.

قربانی استان گیلان را در گذشته تولیدکننده سالانه هشت هزار تن پیله ابریشم عنوان کرد و یادآور شد: تولید پیله ابریشم در استان اکنون به 400 تن کاهش پیدا کرده است.

امام جمعه رشت در پایان خواستار زنده شدن حماسه اقتصادی در جامعه شد و بیان کرد: افرادی که طبق رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری قیام کردند و در صحنه حضور یافتند، پیروز هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *