دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۶
۳

عکس / عشق یعنی این

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 269531
جوانی بسیجی، سوخته در گاز شیمیایی، قامت به نماز بسته و دل در گرو قنوتی عاشقانه داده است.
عکس / عشق یعنی این
به گزارش جهان نيوز، رژیم بعث عراق، در طول هشت سال جنگ تحمیلی، ناجوانمردانه ترین شیوه ها را برای به زانو درآوردن ملت ایران به کار بست. یقینا کثیف ترین اعمال بعثیان، استفاده از سلاح شیمیایی در جبهه های جنگ و حتی مناطق مسکونی بود.

امروز بیش از یک دهه از نابودی صدام و خاندانش می گذرد. هزاران مصدوم شیمیایی نیز به شهادت رسیده اند اما هنوز خیل عظیمی از مجروحان شیمیایی، هنوز با رنج و عذاب فرساینده ای دست و پنجه نرم می کنند. خداوند ماجورشان دارد و عذاب صدام و صدامیان و اربابان شرقی و غربی اش را بیافزاید.

تصویر زیر در سال های دفاع مقدس گرفته شده است.جوانی بسیجی، سوخته در گاز شیمیایی، قامت به نماز بسته و دل در گرو قنوتی عاشقانه داده است. او تنها چند روز است که جانباز شده و تنها شیمیایی شده گان می دانند که در چنین موقعیتی، جسم و جان مجروح، چه زجر و دردی را تحمل می کند. با تمام این احوال، فرزندِ روح الله، زخم های تاول زده خود را در چشمه نماز می شوید و سوزشِ جگرخراش خود را در اقیانوس عشق به الله، التیام می دهد. و تو انصاف بده؛ آیا این نماز می تواند به بام عرش نرسد؟

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام خدا بر شهیدان و پیروان آنان.
علی
United States
شهادت و قربانی شدن در راه خدا برای دفاع از ارزش های بزرگ ، آرزوی همه مردان خداست . امام حسین ( ع) و یاران او همواره در نیایش های خود از خدا می خواستند با مرگ سرخ و در راه خدا بمیرند . شهادت ، مرگ آگاهانه و استقبال آگاهانه از مرگ است . همه شهدا آرزومند شهادت در راه خدا بودند و در ترنم های عاشقانه خویش با خدا ، از او می خواستند مرگ سرخ را روزی آنان کند و خداوند را بر توفیق شهادت در راه او سپاس می گفتند .
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
جانم فداي تو اي عاشق حسين عليه السلام