دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۶
۷
تا کنون چند نفر در سوریه کشته شده اند؟

عامل‌کشتار هولناک 65 جوان سوری؛ نظام یا مخالفان؟

+ فیلم و عکس
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 269090
درحالی که دشمنان ملت سوریه هر روز در نقاط مختلف اروپا و خاورمیانه جلساتی را به منظور تقویت بنیه دفاعی تروریست ها برگزار می کنند، ملت مظلوم سوریه هر روز بیشتر از گذشته آماج وحشیگری گروه ها و فرقه های افراطی قرار می گیرند.
به گزارش سرویس بین الملل جهان نيوز، بعد از گذشت چندین ماه از درگیری در نقاط مختلف سوریه بخوبی مشخص شده است که هدف از حمایت نیروهای تروریستی تنها سرنگونی حکومت اسد نیست و انتقام از ملت سوریه بواسطه دفاع از حزب الله لبنان و تضعیف جریان مقاومت اساس اتحاد ضد سوریه است.

اگر هدف کشورهای غربی و دولت های خودفروخته عربی سرنگونی حکومت اسد است و اگر همان طور که شبکه های غربی- عربی ادعا می کنند شخص بشار اسد محبوبیتی در دل مردم سوریه ندارد، قطعا سرنگونی حکومت وی بسیار سریع تر از حکومت حسنی مبارک در مصر صورت می گرفت؛ چرا که در صورت نبود همراهی توده مردم و نداشتن ابزارهای حمایتی "حسنی مبارک" چون وابستگی به قدرت های استعماری مانند آمریکا و انگلستان عملا حکومت بشار اسد اهرمی برای باقی ماندن در قدرت نداشته است.

و اگر خلاف ادعای غربی ها مردم حامی حکومت اسد هستند براستی هدف از این همه جنایت نیروهای افراطی تحت حمایت غرب در سوریه چیست؟ چگونه ارقام بودجه های اختصاص یافته از جانب سران عرب افراطی را به گروه های تندرو می توان توجیح کرد؟ مردم سوریه امروز بهای دفاع از چه آرمانی را پرداخت می کنند؟

سران عربی که تنها در مقابل جمهوری اسلامی از پان عربیسم صحبت می کنند؛ امروز رگ غیرت عربی خود را با کدام وعده پوچ معامله کرده اند؟ آیا مردم سوریه عرب نیستند و یا تعریف این حکومت ها از مردم عرب شرط و شروط دیگری را نیز خواهان است؟

به گزارش سازمان ملل متحد از ابتدای درگیری ها تاکنون بیش از شصت هزار شهروند سوری جان خود را از دست داده اند و بیش از هفتصد هزار تن از مردم سوریه آواره شده اند و اینها همه متفاوت از فقر اقتصادی است که بواسطه تخریب زیرساخت ها تا سال ها در این کشور قربانی خواهند گرفت. پاسخ این جنایات را کدامیک از حامیان حقوق بشر و دموکراسی خواهند داد؟

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000269/nf00269090-3.jpg

قتل عام 65 شهروند سوری که روز گذشته در این کشور اتفاق افتاد از طرف رسانه های غربی به نیروهای ارتش سوریه نسبت داده شد حال آنکه نمونه چنین جنایتی را نیروهای تندرو در ابتدای ورود به سوریه در اطراف شهر "حماه" انجام داده بودند و احتمال بسیار زیاد قتل این افراد در حلب نیز بدلیل حمایت از دولت اسد توسط نیروهای تروریست افراطی صورت گرفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000269/nf00269090-1.jpg

نمونه جنایت نیروهای افراطی مذهبی در سال گذشته درست هم شکل با جنایت اخیر حلب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینا چه حیوونایی هستند
دارن جنازه ها را با آب میفرستن تا وحشت ایجاد کنند عجب یلفی های خبیثی
اینا بسیج و سپاه را میخوان تا قلع و قمع شان کنن.
محمد
واقعا سازمان ملل كجاست؟ آمريكا با آن همه شعارهاي قشنگش راجع به اين فيلم چه واكنشي نشان ميدهد؟
متاسفم كه اينان اسم خود را انسان گذاشته اند و از حيوان هم پست ترند.
اي امام زمان دنيا فقط تو را مي طلبد. فقط كار خودتون هست با نفس مسيحايي جلوي اين شياطين و يزيديان رو بگيريد. ايكاش شهادت در ركاب شما قسمت ما هم مي شد.
خدا لعنت کنه حامیان اصلی یعنی امریکا و فرانسه و ترکیه و...
ali
نحوه قتل این 65نفر بسیار شبیه جنایات گروهگ ریگی در تاسوکی سیستان و بلوچستان است که به دستان از پشت بسته، تیر خلاص به ایشان می زنند!خداوند لعنت کند آل سعود و دیگر «آل »هایی که جنایت را عامل بقای حکومت ننگین خود کرده اند.
مگس
خیلی قشنگ بود مرسی از این که روحیه مردم شاد می کنید
مسلمان
ترا بخدا يك كسي بگه اينا مسلمانند يا نه اصلا انسان هستند واقعا اينها روي هر چي حيوان درنده رو سفيد كردن از اين به بعدبايد به گرگ و شغل و كفتار و ..... جايزه حقوق بشر و صلح جهاني بدن ......
یاشار
ریگی ها و سلفی ها فرزندان ناخلف آمریکا و غرب هستند که در جنایات وحشیانه خود روی شمر و یزید را سفید کردند. بر اول و آخرشان لعنت.