شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

نیکی‌هیلی: فعلاً اسد در قدرت باقی خواهد ماند!

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 642024
نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی مداخله‌جویانهدر امور داخلی دمشق گفت: فعلاً بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند؛ واشنگتن قطعاً به دنبال اجبار او برای کناره گیری از قدرت نیست!
نیکی‌هیلی: فعلاً اسد در قدرت باقی خواهد ماند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از «سی‌بی‌اِس نیوز»، نیکی‌هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز یکشنبه در سخنانی درباره سوریه اعلام کرد: تصور سوریه در حالیکه بشار اسد در آن قدرت را به دست داشته باشد، سخت است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی مداخله جویانه در امور داخلی دمشق ادامه داد: به نظر من، فعلاً وی در قدرت باقی خواهد ماند. واشنگتن قطعاً به دنبال اجبار او برای کناره گیری از قدرت نیست. اما ما فکر نمی کنیم که قرار باشد او در قدرت باقی بماند.

راهی نیست که در آن ایرانی ها و روس ها یا هر کس دیگری فکر کنند که حضور او در قدرت چیز خوبی است؛ لذا به نظر من پیش از رفتن وی، این مسأله موضوع زمان به شمار می آید.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شماها هیچ غلطی نمی توانید بکنید. اگر بتوانید نیشی بزنید یا خونی بریزید درنگ نمی کنید. اگر از این حرفها می زنید که اجباری نیست و فعلا بماند و...چون غلطی نمی توانید بکنید و چنان تو پوزی خوردید که گیج و منگید و این ادامه خواهد داشت و ان شا الله به زودی مردم دنیا شما را سرنگون خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
برو همون هندوستان. این غلط ها به تو نیومده. دو رگه. خخخخخ.