شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۶

تعیین‌تکلیف‌میرتاج الدینی‌برای صدا و سیما

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 268642
معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: دولت بدون موافقت مجلس، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا نمی‌کند و این امکانپذیر نیست.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلیمن میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تنها با تفاهم مجلس و دولت امکانپذیر است و جلسات مشترک مجلس و دولت نیز به همین منظور برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه با انتقاد از مواضع رسانه ملی درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: موضع مخالفی که رسانه ملی در قبال فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گرفته و در برنامه‌های مختلف خود به آن می‌پردازد به نفع جامعه و مردم نیست.
 
معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی افزود: در اکثر برنامه‌هایی که از رسانه ملی درباره هدفمندی یارانه‌ها پخش می‌شود، یا از افراد غیرکارشناس یا از افرادی که تحت تاثیر برخی جریان‌های سیاسی مخالف هدفمندی یارانه‌ها هستند استفاده می‌شود که این خروجی کارشناسی خوبی ندارد.
 
میرتاج‌الدینی اضافه کرد: در اکثر این برنامه‌ها آمار و ارقامی از قیمت‌های حامل‌های انرژی و سوخت به هنگام اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌شود که صحت ندارد و مستند نیستند. رسانه ملی باید بی‌طرفانه با استفاده از کارشناسان خبره و اقتصاددان هدفمندی یارانه‌ها را مورد کنکاش و تحلیل قرار دهد.
 
وی به رسانه ملی توصیه کرد: هدفمندی یارانه‌ها به عنوان بخشی از تحول اقتصادی کشور به عنوان یک طرح ملی، مستلزم حمایت است و از این رسانه انتظار می‌رود همانند آغاز گام اول هدفمندی یارانه‌ها حمایت خود را از این طرح بزرگ داشته باشد یا حداقل اگر حمایت نمی‌کند، مخالفتی هم نداشته باشد و این به نفع ملت ایران خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای میر تاج الدینی نمی داند که با اجرای مر حله اول کل کارمندان دولت به صف فقرا پیو سته اند.
United States
ای افراد هم کارمند دولتند اما ما کارمندا کجا اینا کجا.
Iran, Islamic Republic of
یعنی اجرای فاز اول هدفمندی کارشناسی بوده که اینهمه تورم و... به همراه داشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
صدا و سيما تريبون رساندن صداي مردم به گوش مسئولان است كه حداقل توي اين زمينه درست كار كرده است . حالا اگر آقايان نمي خواهند نظر مردم را بشنوند و بر تصميم اشتباه خود اصرار دارند تقصير صدا و سيما و مردم نيست .بابا اكثر مردم بويژه حقوق بگيران ثابت بيچاره شده اند . چرا نمي خواهيد بفهميد .
Iran, Islamic Republic of
ای صداوسیمای ناقلا پس مقصر این همه تورم وگرانی بودی وما خبر نداشتیم !!!!!!! ایول به این کشف
علی
صدا و سیما چند بار از دولتیها دعوت کردند و نیامدند اگه راست میگفتید در مناظره ها شرکت میکردید .