سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

موضوع قسمت هفتم «بحران در سوریه»

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 267930
قسمت هفتم مجموعه مستند "بحران در سوریه" که به موضوع ایران و روابط تاریخی این کشور با سوریه می پردازد چهارشنبه ، 4 بهمن ساعت 16:30 از شبکه خبر پخش می شود.
موضوع قسمت هفتم «بحران در سوریه»
به گزارش جهان، در این قسمت غضنفر رکن آبادی سفیر ایران در لبنان و همچنین کارشناسان سوری و لبنانی همچون خالد عبود، بسام ابوعبدالله، عمران زعبی و وئام وهاب درباره ارتباط تاریخی این دو کشور می گویند.

در این برنامه به تاریخچه تشکیل حزب بعث، چرایی و چگونگی انشقاق حزب بعث عراق و سوریه، جنگ ایران و عراق، موضع دولت سوریه نسبت به ایران در طول این جنگ و همچنین روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه بعد از پایان جنگ تا کنون پرداخته می شود. در عین حال تلاش ها و پیشنهادهای ایران جهت برون رفت سوریه از بحران و بازگشت آرامش به این کشور تبیین می گردد.

مجموعه مستند "بحران در سوریه" که تا کنون شش قسمت از آن پخش شده کاری از گروه سیاسی شبکه خبر است و شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 از شبکه خبر پخش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *