دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۲

فشار به وزبر علوم برای برکناری روسای 3دانشگاه مهم

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 267195
دولت پروژه برکناری وزیر علوم و تحقیقات به خاطر مقاومت وی در خصوص عدم برکناری روسای سه دانشگاه مهم کشور را دنبال می کند.
فشار به وزبر علوم برای برکناری روسای 3دانشگاه مهم
به گزارش جهان، عزل و نصب ها و جابجایی های اخیر دولت در ماه های پایانی عمر خود واکنش های متفاوتی را از سوی مسوولان به همراه داشته است.

به نظر می رسد کامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات یکی دیگر از گزینه هایی است که برخی افراد در دولت به دلیل مقاومت وی در خصوص عدم تغییر روسای سه دانشگاه مهم کشور قصد برکناری وی را دارند.

پیش از این چندین بار به دانشجو در باره برکناری روسای دانشگاه های تهران، تربیت مدرس و امیر کبیر هشدار داده شده بود اما وزیر علوم با این تغییرات مخالفت کرده است.

پیش از این دانشجو در یک نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره این که رییس جمهور به شما اولتیماتوم داده است که اگر فرهاد رهبر رییس دانــــشگاه تهران را برکنار کنید؛ خودتان برکنار خواهید شد؟ پاسخ داد: این ادبیات در مجموعه دولت وجود ندارد؛ و اینها همه گمانه زنی برخی سایت هاست.

گفتنی است برکناری مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان به دلیل عدم بر کناری باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران آخرین جابجایی اخیر در دولت بود.

وزیر بهداشت و درمان پیش از برکناری خود در مصاحبه ای در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه احتمال برکناری وی به دلیل خود داری از تغییر باقر لاریجانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد و همه ما دیر یا زود باید برویم. مهم این است که آمدن و رفتن ما چه تاثیری در زندگی دیگران داشته باشد.

برکناری دستجردی در حالی اتفاق افتاد که معاون اول رئیس جمهور پیش از عزل وی در خصوص شاعه برکناری وزیر بهداشت به خبرنگاران گفت: « تا زمانی که من در دولت هستم خانم دستجردی نیز باقی می ماند»

همچنین رئیس جمهور نیز در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه وزیر بهداشت یکی از بهترین وزرای کابینه است به وی نمره بیست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دولت خدمت گزار !!!!!؟؟

اقای احمدی نژاد قسم حضرت عباست رو باور کنیم یا دم خروست رو !!!!؟

اگه بهترین بود چرا نگذاشتید ادامه کار بدهد
اگه نمره بیست میدید و برکنار میکنید اصولا شما با نمره 20 مشکل دارید حتما باید مثل اقای . . . تک ماده بزنند تا بمانند

و نتیجه میگیریم که وزرای دیگر شما بهترین نیستند چون بیست نگرفتند و هنوز مشغول به کار هستند .
سیادت
Iran, Islamic Republic of
آخه هرکس تواین مملکت نمره 20بگیره بایدسربه نیست بشه چون ممکنه جای بعضی ازشاگردتنبل هاکه بازدوبندبالااومدن رابگیرن