يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

واكنش سپاه به ادعای نقض حریم هوایی

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 266330
ادعای یك رسانه لبنانی مبنی بر اینكه 10 فروند جنگنده آمریكایی بر فراز آسمان ایران و عراق عبور كرده‌اند و سیستم های راداری و پدافند كشورمان قابل به ردیابی آنها نبوده اند
به گزارش جهان،جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واكنش به ادعای یك شبكه لبنانی مبنی بر پرواز 10 فروند جنگنده آمریكایی در آسمان ایران و عراق در هفته های اخیر، گفت: همیشه بین ادعا و واقعیت فاصله است.

سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر كه از وی در خصوص ادعای یك رسانه لبنانی مبنی بر اینكه 10 فروند جنگنده آمریكایی بر فراز آسمان ایران و عراق عبور كرده‌اند و سیستم های راداری و پدافند كشورمان قابل به ردیابی آنها نبوده اند، گفت: همیشه بین ادعا و واقعیت فاصله است.

وی در ادامه افزود: مرجع اصلی پاسخگویی به این سئوال سازمان پدافند خاتم الانبیاء است.

سلامی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره دیدار سرلشكر سلیمانی فرمانده سپاه قدس با برخی گروه های اخوانی در مصر گفت: بنده این خبر را تكذیب می كنم و چنین دیداری انجام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *